Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32064
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΝΙΚΟΛΑΪΔΟΥ, ΑΦΡΟΔΙΤΗ-
dc.contributor.authorΜΠΟΥΣΙΟΥ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ-
dc.date.accessioned2016-09-27T14:12:59Z-
dc.date.available2016-09-27T14:12:59Z-
dc.date.issued2016-10-
dc.identifier.urihttps://apothesis.eap.gr/handle/repo/32064-
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία έχει σκοπό να παρουσιάσει την επικοινωνιακή πολιτική των πολιτιστικών οργανισμών και να αναλύσει την περίπτωση του Διεθνούς Φεστιβάλ Φιλίππων και Θάσου ως προς τα επικοινωνιακά μέσα και τις τεχνολογίες που χρησιμοποιεί για να ενημερώσει και να προσελκύσει το κοινό. Με την χρήση τόσο της πρωτογενούς όσο και της δευτερογενούς έρευνας, ήτοι μέσω συνέντευξης, καθώς και την χρήση ερωτηματολογίου, παρουσιάζονται και αναλύονται τα μέσα επικοινωνιακής πολιτικής που έχει υιοθετήσει το Διεθνές Φεστιβάλ Φιλίππων και Θάσου, καθώς και η αποτελεσματικότητα της εν λόγω επικοινωνιακής πολιτικής. Τέλος αξίζει να σημειωθεί ότι η παρούσα εργασία αποτελεί την πρώτη έως σήμερα προσπάθεια διερεύνησης της αποτελεσματικότητας της επικοινωνιακής πολιτικής του Διεθνούς Φεστιβάλ Φιλίππων και Θάσου καθώς και της ικανοποίησης του κοινού.el
dc.format.mediumΗλεκτρονικό Αρχείο - Digital Fileel
dc.language.isoΕλληνικά-elel
dc.publisherΕλληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open Universityel
dc.subjectΕπικοινωνιακή πολιτικήel
dc.subjectCommunication policyel
dc.subjectΠολιτιστικά Φεστιβάλel
dc.subjectCultural Festivalsel
dc.subjectΔιεθνές Φεστιβάλ Φιλίππων και Θάσουel
dc.subjectInternational Philippi and Thassos Festivalel
dc.titleΕπικοινωνιακή πολιτική και προώθηση των Πολιτιστικών Φεστιβάλ σε τοπικό επίπεδο: Η περίπτωση του Διεθνούς Φεστιβάλ Φιλίππων και Θάσουel
dc.typeΔιπλωματική Εργασία / Thesisel
dc.title.titlelatinThe communication policy and promotion of the Cultural Festivals locally: Study case of the International Festival of Filippi and Thassos.el
dc.description.abstractlatinThis thesis aims to present the communication policy of cultural organizations and to analyze the case of the International Festival of Philippi and Thassos as to the means of communication and the technologies that are used to inform and attract the audience. By using both primary and secondary research, which are interview and questionnaire, are presented and analyzed the communication policy adopted by the International Philippi and Thassos Festival, and its communication policy effectiveness. Finally it is important to be mentioned that this is the first survey that attempts to investigate the effectiveness of the communication policy of the International Festival of Philippi and Thassos as well as the public satisfaction.el
dc.bibliography.number8el
dc.date.accepted2016-09-17-
dc.audienceΔιοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων / ΔΠΜ61el
dc.coverage.pages101el
dc.coverage.references15el
dc.coverage.appendixes2el
dc.description.otherΗ Διπλωματική εργασία περιέχει : 25 Πίνακες, 25 Σχεδιαγράμματα, και 4 Φωτογραφίες.el
dc.contributor.advisor1ΒΩΒΟΥ, ΙΩΑΝΝΑ-
dc.contributor.advisor2ΜΠΑΝΤΙΜΑΡΟΥΔΗΣ, ΦΙΛΗΜΩΝ-
Appears in Collections:ΔΠΜ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΜΠΟΥΣΙΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 2016.pdf
  Restricted Access
Διπλωματική Εργασία3.02 MBUnknownView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.