Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32064
Title: Επικοινωνιακή πολιτική και προώθηση των Πολιτιστικών Φεστιβάλ σε τοπικό επίπεδο: Η περίπτωση του Διεθνούς Φεστιβάλ Φιλίππων και Θάσου
Authors: ΜΠΟΥΣΙΟΥ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ
Advisor: ΝΙΚΟΛΑΪΔΟΥ, ΑΦΡΟΔΙΤΗ
Keywords: Επικοινωνιακή πολιτική;Communication policy;Πολιτιστικά Φεστιβάλ;Cultural Festivals;Διεθνές Φεστιβάλ Φιλίππων και Θάσου;International Philippi and Thassos Festival
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει σκοπό να παρουσιάσει την επικοινωνιακή πολιτική των πολιτιστικών οργανισμών και να αναλύσει την περίπτωση του Διεθνούς Φεστιβάλ Φιλίππων και Θάσου ως προς τα επικοινωνιακά μέσα και τις τεχνολογίες που χρησιμοποιεί για να ενημερώσει και να προσελκύσει το κοινό. Με την χρήση τόσο της πρωτογενούς όσο και της δευτερογενούς έρευνας, ήτοι μέσω συνέντευξης, καθώς και την χρήση ερωτηματολογίου, παρουσιάζονται και αναλύονται τα μέσα επικοινωνιακής πολιτικής που έχει υιοθετήσει το Διεθνές Φεστιβάλ Φιλίππων και Θάσου, καθώς και η αποτελεσματικότητα της εν λόγω επικοινωνιακής πολιτικής. Τέλος αξίζει να σημειωθεί ότι η παρούσα εργασία αποτελεί την πρώτη έως σήμερα προσπάθεια διερεύνησης της αποτελεσματικότητας της επικοινωνιακής πολιτικής του Διεθνούς Φεστιβάλ Φιλίππων και Θάσου καθώς και της ικανοποίησης του κοινού.
Appears in Collections:ΔΠΜ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΜΠΟΥΣΙΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 2016.pdfΔιπλωματική Εργασία3.02 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.