Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32048
Title: Το Σύνδρομο της Επαγγελματικής Εξουθένωσης των Εκπαιδευτικών που Διδάσκουν σε Τάξεις με Παράλληλη Στήριξη και Μαθησιακές Δυσκολίες: Η Περίπτωση των Δημοτικών Σχολείων του Δήμου Νεάπολης - Συκεών Θεσσαλονίκης
Authors: ΒΟΣΝΙΑΚΟΣ, ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
metadata.dc.contributor.advisor: Πετρίδου, Ευγενία
Keywords: μαθησιακές δυσκολίες;learning difficulties;παράλληλη στήριξη;parallel support;οικονομικές συνθήκες;economic conditions;άγχος;stress;επαγγελματική εξουθένωση;burnout;εκπαιδευτικοί;teachers
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνηθεί η επαγγελματική εξουθένωση εκπαιδευτικών που εργάζονται σε τάξεις παράλληλης στήριξης με παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες. Οι εκπαιδευτικοί αυτοί πρέπει να ανταποκριθούν στις ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες αυτών των μαθητών, όσον αφορά στην παροχή εκπαιδευτικής, ψυχολογικής και συναισθηματικής υποστήριξης. Μέσα από την έρευνα σε ένα δείγμα 71 εκπαιδευτικών βρέθηκε ότι αυτές οι ιδιαίτερες ανάγκες αποτελούν παράγοντα επαγγελματικής εξουθένωσης. Παράλληλα, οι δύσκολες οικονομικές συνθήκες που επικρατούν σήμερα, σε συνδυασμό με διάφορα προβλήματα οργάνωσης και λειτουργίας των σχολικών μονάδων, αποτελούν πρόσθετους παράγοντες της επαγγελματικής εξουθένωσης αυτών των εκπαιδευτικών. Ωστόσο, περαιτέρω έρευνα σε αυτό το πεδίο κρίνεται απαραίτητη για την εξαγωγή πιο ασφαλών και αξιόπιστων συμπερασμάτων.
Appears in Collections:ΕΚΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΔΕ ΕΚΠ62 Βοσνιάκος Αθανάσιος 25.09.2016.pdf
  Restricted Access
Ολόκληρη η Διπλωματική Εργασία, Βοσνιάκος Αθανάσιος ΕΚΠ62 2015/161.03 MBUnknownView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.