Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32029
Title: Η συμβολή της τέχνης στην Εκπαίδευση Ενηλίκων. Συγκριτική μελέτη μεταξύ της σκέψης του Καστοριάδη και των θέσεων της Σχολής της Φρανκφούρτης.
Authors: Καρασιώτου, Βαρβάρα
Advisor: Βαϊκούση, Δανάη - Μερόπη
Keywords: Εκπαίδευση ενηλίκων;Adult education;Τέχνη;Art;Σχολή της Φραγκφούρτης;School of Frankfurt;Κορνήλιος Καστοριάδης;Cornelius Castoriadis;Μετασχηματισμός;Transformation;Εφαρμογή;Application
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Το θέμα της συγκεκριμένης έρευνας είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την ανάγκη για τον επαναπροσδιορισμό και την αναθεώρηση των παραδοσιακών τρόπων μάθησης στον εκπαιδευτικό χώρο δεδομένου ότι εδώ και δεκαετίες έχει αναγνωριστεί από αρκετούς διανοητές και εκπαιδευτικούς η συμβολή της τέχνης στον μετασχηματισμό των αντιλήψεων και συμπεριφορών ως το κύριο συστατικό της μάθησης. Εκτός αυτού, η τέχνη αναγνωρίζεται και ως μια από τις ιδιαίτερες και ωφελιμότερες μεθόδους για την εκπαίδευση ενηλίκων. Η παρούσα έρευνα επιχειρεί μια προσέγγιση και ερμηνεία του ρόλου της Τέχνης στην Εκπαίδευση Ενηλίκων. Προς αυτή την κατεύθυνση επιχειρείται η θεώρηση και γίνεται απόπειρα εκτίμησης του βαθμού συμβολής της σκέψης του Καστοριάδη στον διάλογο της Τέχνης με την Εκπαίδευση Ενηλίκων, όπως επίσης και των βασικών εκπροσώπων της Σχολής της Φραγκφούρτης, οι οποίοι με τις θέσεις τους συμμετείχαν ενεργά στον διάλογο ανάμεσα στην Τέχνη και την Εκπαίδευση Ενηλίκων. Στη συνέχεια, εξετάζονται τα σημεία σύγκλισης και απόκλισης μεταξύ Καστοριάδη και Σχολής της Φραγκφούρτης σχετικά με τη συμβολή της Τέχνης στην Εκπαίδευση Ενηλίκων.
Appears in Collections:ΕΚΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KARASIOTOU.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής881.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.