Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32005
Title: Μελέτη και αξιολόγηση διεργασιών καταστήματος λιανικού και χονδρικού εμπορίου: Προτάσεις βελτίωσης.
Authors: ΚΕΦΗΣ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ
Advisor: ΕΥΑΓΓΕΛΑΡΑΣ, ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
Issue Date: 2016
Abstract: Η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας αποτελεί μία σύγχρονη μορφή οργάνωσης και διοίκησης, η υιοθέτηση της οποίας δύναται να δημιουργήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην επιχείρηση. Αυτό συμβαίνει καθώς τα κυριότερα πλεονεκτήματα της υιοθέτησης της ΔΟΠ είναι η αύξηση της ικανοποίησης των πελατών, η μείωση του κόστους και η αύξηση μεριδίων αγοράς και, επομένως, αύξηση πωλήσεων. Οι διεργασίες αποτελούν μία σημαντική αρχή της ΔΟΠ, και ταυτόχρονα χρήσιμο εργαλείο για την επιχείρηση. Στην παρούσα εργασία, μελετήθηκε η εφαρμογή της ΔΟΠ σε ένα κατάστημα λιανικής πώλησης τροφίμων μίας αλυσίδας από την σκοπιά του εντοπισμού πεδίων προς βελτίωση μέσω της ανατροφοδότησης και του ελέγχου και, στη έπειτα, της συνεχούς βελτίωσης. Συμπερασματικά, συγκεντρώθηκαν σημαντικές διαδικασίες οι οποίες λειτουργούν σε ένα κατάστημα τροφίμων, μελετήθηκαν και επιχειρήθηκε η βελτίωση τους με γνώμονα τον καλύτερο έλεγχο, την μείωση του κόστους ποιότητας και την αύξηση της ικανοποίησης πελατών.
Appears in Collections:ΔΙΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ_ΕΡΓΑΣΙΑ_ΚΕΦΗΣ_ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ_AM90437_(ΣΕΠ_16).pdfMain Thesis Document1.95 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.