Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32002
Title: CITY BRANDING ΚΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ
Authors: ΜΕΛΑΣ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Advisor: ΖΑΡΚΑΔΑ, ΑΝΝΑ Δρ
Keywords: CITY BRANDING;CITY BRANDING
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Η παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρεί να μελετήσει το City Branding, καθώς και την εγκληματικότητα, ως παράγοντα που διαμορφώνει και καθορίζει την στρατηγική που θα ακολουθήσει μια πόλη για να προσελκύσει συγκεκριμένες κοινωνικές ομάδες ώστε να αποκομίσει οφέλη, οικονομικού κυρίως χαρακτήρα . Η έρευνα αφορά τον προορισμό της Αθήνας και πραγματοποιήθηκε με ερωτηματολόγια που διανεμήθηκαν στους τουρίστες που επισκέφτηκαν την πρωτεύουσα την συγκεκριμένη περίοδο (02/05/16 – 09/05/16) και συμπληρώθηκαν 60 από αυτά, αλλά και σε κατοίκους- εργαζόμενους του Ιστορικού Κέντρου που συμπλήρωσαν 80 ερωτηματολόγια. Για την ανάλυση και εξαγωγή συμπερασμάτων χρησιμοποιήθηκαν οι μέθοδοι: της περιγραφικής ανάλυσης, της ανάλυσης διακύμανσης κατά ένα παράγοντα, μονομεταβλητές αναλύσεις ή ratio αναλογικών μεταβλητών με την υποστήριξη του SPSS 21. Η ανάλυση των αποτελεσμάτων κατέδειξε την εγκληματικότητα σαν έναν καθοριστικό παράγοντα επηρεασμού της απόφασης των τουριστών για επίσκεψη ενός προορισμού, αλλά και σαν καθοριστικό στοιχείο που επιδρά στην ποιότητα ζωής τόσο των κατοίκων, όσο και των εργαζομένων του Ιστορικού Κέντρου. Επιπλέον προσδιορίστηκε η μεγάλη σημασία του αισθήματος της ασφάλειας, που σχετίζεται με τον φόβο της θυματοποίησης των πολιτών και αναλύθηκαν οι κίνδυνοι που λειτουργούν αποτρεπτικά για μια επικείμενη επίσκεψη σε μια περιοχή. ΛΕΞΕΙΣ-ΚΛΕΙΔΙΑ: branding,εγκληματικότητα, ασφάλεια
Appears in Collections:ΔΤΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΜΕΛΑΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής2.51 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.