Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/32000
Title: Τα Social Media ως αναπόσπαστο κομμάτι της επικοινωνιακής στρατηγικής και του μάρκετινγκ. Συγκριτική μελέτη του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) και του Κυπριακού Οργανισμού Τουρισμού (ΚΟΤ).
Authors: ΓΙΑΝΝΑΚΟΥ, ΑΔΡΙΑΝΗ
Advisor: Μπαντιμαρούδης, Φιλήμων
Keywords: Επικοινωνιακή Στρατηγική και Μάρκετινγκ;Social Media;Πολιτιστικός τουρισμός;Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ);Κυπριακός Οργανισμός Τουρισμού (ΚΟΤ);Social Media data;Sentiment analysis
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Στην παρούσα διπλωματική εργασία μελετώνται η επικοινωνιακή στρατηγική και το μάρκετινγκ των οργανισμών, καθώς είναι απαραίτητος ο σχεδιασμός και η εφαρμογή τους για να ικανοποιήσουν τις επιθυμίες του κοινού τους, να προσελκύσουν περισσότερους επισκέπτες, να εκπληρώσουν τους στόχους τους και ουσιαστικά να εξασφαλίσουν τη βιωσιμότητά τους. Στο πλαίσιο λοιπόν της αλληλεπίδρασης των οργανισμών με το κοινό, το διαδίκτυο αποτελεί βασικό κανάλι επικοινωνίας. Πιο συγκεκριμένα, εξετάζονται τα Social Media, τα οποία είναι το πιο δημοφιλές μέσο επικοινωνίας στο διαδίκτυο, ως αναπόσπαστο κομμάτι της επικοινωνιακής στρατηγικής και του μάρκετινγκ των οργανισμών. Στη συνέχεια, αναλύεται η σχέση του τουρισμού και του πολιτισμού, με τον τελευταίο να αποτελεί βασικό πόλο έλξης τουρισμού, επικεντρώνοντας το ενδιαφέρον μας στην αρχαιότερη εναλλακτική μορφή τουρισμού, δηλαδή τον πολιτιστικό τουρισμό. Προς εμπέδωση του θεωρητικού πλαισίου, επιλέξαμε τη συγκριτική μελέτη δυο εθνικών οργανισμών τουρισμού, του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) και του Κυπριακού Οργανισμού Τουρισμού (ΚΟΤ). Οι εν λόγω φορείς, αν και διαφορετικοί στο μέγεθος, εκπροσωπούν δυο χώρες με κοινή γλώσσα, νοοτροπία, κοινά ήθη και έθιμα, αλλά και χώρες όπου ο τουρισμός συμβάλλει σημαντικά στην οικονομία τους. Εξετάζοντας τους δυο οργανισμούς ξεχωριστά αλλά και συγκριτικά, αναλύεται η επικοινωνιακή στρατηγική και το μάρκετινγκ τους και η παρουσία τους στα Social Media. Ειδικότερα, συλλέγουμε τα Social media data και πραγματοποιούμε Sentiment Analysis στις σελίδες τους στο Facebook και στους λογαριασμούς τους στο Twitter, εστιάζοντας στις αναρτήσεις σχετικά με τον πολιτιστικό τουρισμό την χρονική περίοδο 1/02/2016-1/05/2016. Στο τέλος, μελετώνται και συγκρίνονται τα αποτελέσματα των στρατηγικών και της παρουσίας των δυο οργανισμών στα Social Media.
Appears in Collections:ΔΠΜ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
giannakou_de_2016.pdfΚύριο σώμα διπλωματικής, Παράρτημα3.61 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.