Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/31969
Title: Μελέτη του xAPI, Εγκατάσταση Αποθήκης Ιστορικού Μάθησης (LRS) & υλοποίηση λογισμικού ενημέρωσης εκπαιδευτικών εμπειριών
Authors: ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ, ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
Advisor: Μαυρομμάτης, Γεώργιος
Keywords: ηλεκτρονική μάθηση;e-learning;Learning Analytics;Learning Analytics;xAPI;xAPI;Αποθήκη Ιστορικού Μάθησης - AIM;Learning Record Store - LRS;Πρότυπα προγραμματισμού;Programming patterns
Issue Date: Sep-2016
Abstract: Στην παρούσα διπλωματική εργασία μελετάται το Experience API (xAPI), γνωστό και ως Tin Can API, ένα νέο πρότυπο στην ηλεκτρονική μάθηση. Το xAPI συνήθως θεωρείται ως ο διάδοχος του δημοφιλούς προτύπου SCORM. Βασική αρχή του xAPI είναι ότι κάθε μαθησιακό συμβάν είναι μια εμπειρία που μπορεί να καταγραφεί ως δήλωση σε μια Αποθήκη Ιστορικού Μάθησης (LRS). Αρχικά γίνεται μια παρουσίαση της ηλεκτρονικής μάθησης, των Learning Analytics και του ρόλου των Big Data στην εκπαίδευση. Στη συνέχεια παρουσιάζονται οι εφαρμογές της τεχνολογίας xAPI, με έμφαση στο εκπαιδευτικό λογισμικό. Παράλληλα, στα πλαίσια αυτής της εργασίας, αναπτύχθηκε λογισμικό καταγραφής προγραμματιστικής εμπειρίας. Σύμφωνα με μελέτες, η πιο γνωστή κατηγοριοποίηση των προγραμματιστών είναι σε tinkerers και planners. Έτσι το προαναφερθέν λογισμικό έχει σκοπό να δημιουργήσει τη δυνατότητα καταγραφής της συμπεριφοράς των προγραμματιστών, ώστε να μπορούν στη συνέχεια να βγουν συμπεράσματα σχετικά με τη προγραμματιστική τους συμπεριφορά και να εξαχθούν πρότυπα προγραμματισμού. Η εργασία ολοκληρώνεται με τη συνόψιση των συμπερασμάτων, επεκτάσεις και πιθανούς κινδύνους από τη χρήση τέτοιων τεχνολογιών.
Appears in Collections:ΠΛΣ Διπλωματικές Εργασίες
ΠΛΣ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ.zipΚυρίως σώμα διπλωματικής εργασίας3.47 MBUnknownView/Open
xAPI.zipPyDev Project της εφαρμογής. Οδηγίες εγκατάστασης στο κυρίως σώμα της διπλωματικής.290.45 kBUnknownView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.