Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/31929
Title: Πολεμικό Μουσείο Θεσσαλονίκης: η επικοινωνιακή δράση του Μουσείου και οι εκπαιδευτικές δραστηριότητες. Σκοπός και προοπτικές του Μουσείου.
Authors: ΜΕΪΤΑΝΙΔΟΥ, ΕΙΡΗΝΗ
Advisor: Πανόπουλος, Αναστάσιος
Keywords: πολιτιστική επικοινωνία;cultural communication;μουσείο;museum;πολιτιστικό αγαθό;cultural good;μάρκετινγκ;marketing;κοινό;public
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Η πολιτιστική επικοινωνία είναι μια έννοια που αφορά την προώθηση και προβολή ενός πολιτιστικού αγαθού προς το κοινό. Τα τελευταία χρόνια ο μετασχηματισμός του ρόλου και της αποστολής των μουσείων έχει αναδείξει ιδιαίτερα την έννοια της πολιτιστικής επικοινωνίας και του μουσειακού μάρκετινγκ. Ο σκοπός της εργασίας αυτής είναι να μελετήσει την επικοινωνιακή διάσταση ενός πολιτιστικού οργανισμού και συγκεκριμένα ενός μουσείου. Για τον σκοπό αυτό εξετάζεται αρχικά το θεωρητικό υπόβαθρο της πολιτιστικής επικοινωνίας των μουσείων και στην συνέχεια πραγματοποιείται μια μελέτη περίπτωσης που αφορά το Πολεμικό Μουσείο Θεσσαλονίκης, τα στοιχεία για την οποία συγκεντρώθηκαν με την μέθοδο της συνέντευξης. Η έρευνα αυτή έδειξε ότι το Πολεμικό Μουσείο Θεσσαλονίκης, κυρίως εξαιτίας του ιδιαίτερου χαρακτήρα του, δεν εφαρμόζει κάποια συγκροτημένη επικοινωνιακή στρατηγική και οι όποιες επικοινωνιακές τεχνικές που αξιοποιεί έχουν έναν αποσπασματικό χαρακτήρα. Συμπερασματικά, το Πολεμικό Μουσείο Θεσσαλονίκης παραμένει εγκλωβισμένο σε ξεπερασμένες αντιλήψεις και πρακτικές και αποτυγχάνει να επιτελέσει τον ρόλο ενός σύγχρονου μουσείου.
Appears in Collections:ΔΠΜ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΕΡΓΑΣΙΑ.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής εργασίας839.23 kBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.