Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/31925
Title: Κατανοώντας την αξία του ψηφιακού μάρκετινγκ απέναντι στις επιδόσεις και την ανάπτυξη των επιχειρήσεων.
Authors: ΜΠΕΣΙΡΗ, ΑΘΑΝΑΣΙΑ
Advisor: Ζόμπολας, Γεώργιος Δρ
Keywords: Internet Marketing;Digital Marketing;Ηλεκτρονικό εμπόριο;Ψηφιακό μάρκετινγκ
Issue Date: Sep-2016
Abstract: Το Internet παίζει σήμερα ένα πολύ σημαντικό και ζωτικό ρόλο στη ζωή του καθενός, καθώς ενθαρρύνει την πώληση προϊόντων ή υπηρεσιών μέσω ηλεκτρονικών αγορών (e-shops), η οποία είναι πιο βολική για τους καταναλωτές. Η παρούσα μελέτη έχει στόχο να προσπαθήσει να αναλύσει το πώς το εμπορία μέσω του Διαδικτύου μπορεί να βοηθήσει στην αποτελεσματικότητα των επιχειρήσεων αλλά και να αναλύσει τις επιπτώσεις σε άλλες επιχειρήσεις στα πλαίσια του ανταγωνισμού. Η παρούσα διπλωματική παρουσιάζει και αναλύει τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του e-marketing στο πλαίσιο των επιχειρήσεων. Λόγω της αλλαγής της συμπεριφοράς των καταναλωτών, οι επιχειρήσεις πρέπει να προσπαθήσουν να δημιουργήσουν εκ νέου τις στρατηγικές μάρκετινγκ τους σε μια ψηφιακή βάση, επιτρέποντας καινοτόμες μορφές επικοινωνίας, έτσι ώστε να προσεγγίσουν τους πελάτες τους. Τα πλεονεκτήματα της ψηφιακής χρήσης μάρκετινγκ επίσης αξιολογούνται σε αυτή τη μελέτη. Επιπλέον, αναφέρεται στις online αγορές και στις επιδράσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου στην αγοραστική συμπεριφορά του ηλεκτρονικού πελάτη αλλά και πως επιτυγχάνεται η ικανοποίησή του.
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MBA-Final-Dissertation-Mpesiri-Athanasia.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής1.71 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.