Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/31894
Title: Αξιολόγηση υφιστάμενης κατάστασης σχολικών κυλικείων με χρήση ερωτηματολογίων και στατιστικής ανάλυσης αποτελεσμάτων με σκοπό τη βελτίωση της λειτουργίας τους. Καταγραφή απόψεων όλων των ενδιαφερόμενων μερών.
Authors: ΑΥΔΙΚΟΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Advisor: ΝΙΚΟΛΑΙΔΗΣ , ΙΩΑΝΝΗΣ
Keywords: Σχολικά Κυλικεία, Διατροφή, Διατροφικές Συνήθειες, Διατροφική Εκπαίδευση
Issue Date: Dec-2013
Abstract: Βασικός στόχος της παρούσας εργασίας είναι η ανάδειξη της πραγματικής κατάστασης που επικρατεί σήμερα στα σχολικά κυλικεία των σχολείων της Ελλάδας και ο εντοπισμός των σημαντικότερων προβλημάτων που εμφανίζονται σε αυτά. Για τον σκοπό αυτό, πραγματοποιήθηκε πρωτογενής έρευνα σε γονείς και εκπαιδευτικούς σχολείων της Περιφέρειας Ηπείρου. Τα αποτελέσματα που προέκυψαν από την έρευνα δείχνουν ότι η κατάσταση που επικρατεί στα σχολικά κυλικεία της Ελλάδας θα πρέπει να βελτιωθεί, καθώς εντοπίζονται πολλά και σημαντικά προβλήματα, τα κυριότερα από τα οποία είναι τα εξής: διάθεση αρκετών ανθυγιεινών προϊόντων, απουσία ή διενέργεια πλημμελών ελέγχων στα σχολικά κυλικεία από τις αρμόδιες αρχές, μεμονωμένες και αποσπασματικές προσπάθειες των εκπαιδευτικών για την προώθηση προτύπων υγιεινής διατροφής. Ωστόσο, τόσο οι γονείς όσο και οι εκπαιδευτικοί φαίνεται ότι αναγνωρίζουν το σημαντικό ρόλο που διαδραματίζει το σχολικό κυλικείο στη διατροφή των μαθητών και στην προώθηση θετικών διατροφικών συνηθειών. Οι προτάσεις μας για τη βελτίωση της κατάστασης, περιλαμβάνουν τα εξής: βελτίωση της νομοθεσίας, εντατικοποίηση των ελέγχων στα σχολικά κυλικεία, ανάληψη δράσης από τους συλλόγους γονέων και κηδεμόνων, ενημέρωση των εκπαιδευτικών από τους Διευθυντές σχετικά με τη λειτουργία των σχολικών κυλικείων, επιμόρφωση των εκπαιδευτικών σε θέματα διατροφής και θεσμική διασφάλιση προώθησης προτύπων υγιεινής διατροφής.
Appears in Collections:ΔΙΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
de.pdfΔιπλωματική Εργασία1.78 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.