Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/31828
Title: Η σημασία του social media marketing για την επιχείρηση.
Authors: ΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ, ΗΛΙΑΣ
Advisor: Giannakourou, Maria
Keywords: social media
Issue Date: 4-Sep-2016
Abstract: Σύντομη Περίληψη Σκοπός – Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι διττός: Από τη μία, εξετάζει τη σημασία για την εταιρία, των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από την σκοπιά του μάρκετινγκ (social media marketing) και το ρόλο που αυτά διαδραματίζουν ως προς την οργανωσιακή στρατηγική, την αναγνωρισιμότητα και την δημιουργία αναταγωνιστικού πλεονεκτήματος για την εταιρία. Από την άλλη, εξετάζει την αλληλεπίδραση των μέσων αυτών με τις ομάδες ενδιαφέροντος για την προιοντική και εταιρική τοποθέτηση (branding). Μεθοδολογία/Ανάλυση – Η εργασία βασίστηκε στην βιβλιογραφική επισκόπηση και σε ανάλυση μελέτη περίπτωσης της εταιρίας ASOS, της μεγαλύτερης αγγλικής διαδικτυακής εταιρία πώλησης ένδυσης και προιόντων μόδας. Ευρήματα – Από τα αποτελέσματα της μελέτης περίπτωσης, προκύπτει ότι οι επιχειρήσεις μπορούν να επωφεληθούν πολλαπλά με την χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως κύριο άξονα της στρατηγικής τους. Παράλληλα με το να μειώνουν τα λειτουργικά τους έξοδα, συμβαδίζουν με τις επιταγές της νέας τεχνολογίας και διεισδύουν στο αγοραστικό κοινό διαμορφώνοντας μαζί του αξίες για την εταιρική ταυτότητα. Περιορισμοί – Στους περιορισμούς της εργασίας είναι το σύγχρονο θέμα, καθώς και η πολυπλοκότητα της ανθρώπινης συμπεριφοράς σε συσχέτιση με τις νέες μορφές επικοινωνίας. Πρωτοτυπία / Αξία – Η εργασία συνεισφέρει, στον περιορισμένο μέχρι σήμερα αριθμό εργασιών, που έχουν διεξαχθεί στην Ελλάδα για το θέμα αυτό.
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ilias Thanasopoulos Thesis_ final Sep.pdfIlias Thanasopoulos Thesis_final551.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.