Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/31772
Title: Ανάλυση μηνύματος της διαφημιστικής αφίσας της Διεθνούς Ημέρας Μουσείων κατά το χρονικό διάστημα 2007-2015
Authors: ΛΙΑΝΟΥ, ΜΑΡΙΑ
Advisor: Σηφάκη, Ειρήνη
Keywords: ICOM;Διεθνής Ημέρα Μουσείων;οπτική επικοινωνία;ανάλυση μηνύματος;σημειολογία;Roland Barthes;σχεδιασμός διαφημιστικής αφίσας;ανάλυση αφίσας;ICOM;International Museum Day;visual communication;message analysis;semiotics;Roland Barthes;advertising poster design;poster analysis
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Η παρούσα διατριβή εξετάζει την οπτική επικοινωνία, επικεντρώνοντας στις μορφές επικοινωνίας, τις μεθόδους ανάλυσης μηνύματος, τη σημειωτική θεωρία του Roland Barthes και τον σχεδιασμό της διαφημιστικής αφίσας. Ως παράδειγμα εφαρμογής της οπτικής επικοινωνίας, η συγγράφουσα επιλέγει τη μελέτη των διαφημιστικών αφισών της Δ ιεθνούς Ημέρας Μουσείων των ετών 2007-2015. Η μεθοδολογία που υιοθετεί για την οπτική τους ανάλυση βασίζεται στη σημειολογία του Barthes. Ομαδοποιεί θεματικά τις αφίσες και τις προσεγγίζει ποιοτικά, λαμβάνοντας υπόψη τα ιδιαίτερα κοινά τους σημεία τόσο ως προς το θέμα και το περιεχόμενο, κυρίως όμως ως προς τη μορφή τους με τη χρήση των εικόνων. Η macro επιπέδου μελέτη της καταδεικνύει τα υπονοούμενα συμπεράσματα των μηνυμάτων των αφισών, τα οποία αποδεικνύονται ιδιαιτέρως πειστικά και επιτυγχάνουν την ανάδραση και τη συμμετοχή του παγκόσμιου κοινού.
Appears in Collections:ΔΠΜ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lianou.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής5.18 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.