Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/31684
Title: Εμπειρία καταναλωτή: Βασικοί παράγοντες που επηρεάζουν την πίστη των καταναλωτών
Authors: ΠΑΝΙΔΟΥ, ΝΙΚΟΛΙΝΑ
Advisor: ΜΑΝΩΛΟΠΟΥΛΟΣ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Keywords: customer;experience
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Η διεθνής ύφεση, το διαρκώς μεταβαλλόμενο και ανταγωνιστικό περιβάλλον, η εμπορευματοποίηση και ο κορεσμός, οδήγησαν τις επιχειρήσεις στην υιοθέτηση νέων μεθόδων προσέλκυσης και εξυπηρέτησης πελατών. Παράλληλα, δεδομένης της χαμηλότερης αγοραστικής τους δύναμης, οι πελάτες έχουν γίνει περισσότερο εκλεπτυσμένοι και απαιτητικοί, γι’αυτό και ένα καλό προϊόν δεν είναι πάντα αρκετό. Η δημιουργία θετικών εμπειριών και η συναισθηματική σύνδεση του πελάτη με τη μάρκα, είναι το κλειδί για μία ικανοποιημένη και αφοσιωμένη πελατειακή βάση. Η έννοια της διαχείρισης της εμπειρίας πελάτη (CEM) είναι πολύ σημαντική για την ανάπτυξη και τη βιωσιμότητα των επιχειρήσεων, καθώς οδηγεί σε πιστούς και αφοσιωμένους πελάτες.
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NIKOLINA PANIDOU.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής2.78 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.