Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/31681
Title: Comparison Shopping Engines and their contribution to e-commerce
Authors: ΚΕΝΤΙΣΤΟΣ-ΡΑΝΝΟΣ, ΘΕΟΔΩΡΟΣ
Advisor: Chatzoglou, Prodromos
Keywords: comparison shopping engines;comparison shopping websites;ecommerce;e-commerce
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Το ίντερνετ είναι πλέον το πιο διαδεδομένο μέσο επικοινωνίας και ανταλλαγής πληροφοριών. Κάθε άνθρωπος μπορεί με χαμηλό κόστος μέσω ενός υπολογιστή, κινητού, τάμπλετ ή οποιασδήποτε έξυπνης συσκευής, να συνδεθεί στο ίντερνετ από οπουδήποτε και να ακούσει μουσική, να δει ένα βίντεο, να επικοινωνήσει με όποιον θέλει σε κάθε πλευρά του κόσμου, αλλά και το πιο σημαντικό, να ανταλλάξει και να αναζητήσει πληροφορίες, εύκολα, γρήγορα και άμεσα. Η παρουσία στον παγκόσμιο ιστό είναι κάτι απαραίτητο για όλες τις επιχειρήσεις, επιτρέποντας τους να έχουν στην διάθεση τους ένα ευρύτερο κοινό και δίνοντας την ευκαιρία στους καταναλωτές να χρησιμοποιήσουν το μέσο αυτό για να βρίσκουν σχετικές πληροφορίες και να κάνουν αγορές. Όμως με την αλματώδη επέκταση του ίντερνετ, δημιουργήθηκε η ανάγκη για υπηρεσίες αναζήτησης, με σκοπό την διευκόλυνση του χρήστη στην πλοήγηση του προς την πληροφορία που αναζητά. Οι μηχανές αναζήτησης τιμών είναι μηχανές αναζήτησης με στοχευμένο εύρος αναζήτησης και με συγκεκριμένο σκοπό. Από αεροπορικά εισιτήρια, δωμάτια ξενοδοχείων, ασφάλειες, καταναλωτικά προϊόντα μέχρι και φαγητό, οι μηχανές αναζήτησης τιμών παρέχουν μια χρήσιμη σύνδεση μεταξύ καταναλωτών και επιχειρήσεων. Στην παρούσα διπλωματική γίνεται αναφορά στο πως επηρεάζονται οι επιχειρήσεις και το ηλεκτρονικό εμπόριο από τις μηχανές αναζήτησης τιμών. Επιπλέον, μελετάται αναλυτικά η έννοια του χρήστη/καταναλωτή των μηχανών αναζήτησης τιμών εξετάζοντας δημογραφικούς, ψυχογραφικούς και άλλους παράγοντες που επηρεάζουν την χρήση μιας μηχανής αναζήτησης τιμών, τα κριτήρια επιλογής καθώς και την επίδραση τους στην πρόθεση αγοράς. Δεδομένα από 207 ερωτηθέντες συλλέχθηκαν για να δοκιμαστεί η εγκυρότητα του προτεινόμενου θεωρητικού μοντέλου με τα αποτελέσματα της ανάλυσης να δείχνουν ότι η χρήση των μηχανών αναζήτησης δεν επηρεάζεται από τα δημογραφικά στοιχεία, παρά μόνο βασικά από την χρήση του ίντερνετ στην καθημερινότητα, με την αντιλαμβανόμενη ευχρηστία και ευκολία που προσφέρει μια μηχανή αναζήτησης τιμών να παίζει σημαντικό παράγοντα στην πρόθεση αγοράς.
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kentistos-Rannos-T-ΜΒΑ-Dissertation.pdfMain thesis document2.02 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.