Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/31666
Title: AN EMPIRICAL STUDY ON MEASURING THE ECONOMIC VALUE OF PUBLIC RELATIONS INITIATIVES.
Authors: ΖΑΓΚΑ, ΑΓΓΕΛΙΚΗ
Advisor: ΧΟΥΝΤΑΛΑΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Keywords: Public Relations;Δημόσιες Σχέσεις
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Σκοπός της παρούσας εργασίας, είναι να ερευνηθεί και να αποδειχθεί η οικονομική αξία των Δημοσίων Σχέσεων στις επιχειρήσεις, κατά πόσο αυτή μπορεί να μετρηθεί και με ποιους τρόπους. Επίσης, θα εξεταστούν και θα αναλυθούν οι ενέργειες που γίνονται στα πλαίσια των Δημοσίων Σχέσεων, τα αποτελέσματα των ενεργειών αυτών καθώς και ποιοι είναι οι κρίσιμοι παράγοντες επιτυχίας. Στα πλαίσια αυτής της έρευνας θα γίνει και μια προσπάθεια προσέγγισης ενός ασαφή και πολύπλοκου όρου, του ROI (Return On Investment). Επίσης, η εμφάνιση των social media και η ενσωμάτωση τους στις δραστηριότητες των Δημοσίων Σχέσεων έχουν αυξήσει το ενδιαφέρον γύρω από αυτό το ζήτημα, σχετικά με το αν το PR είναι μια έννοια που αξίζει να επενδύσουν οι εταιρείες και εάν το ROI είναι ενυπόστατο και μετρήσιμο. Αναφορικά με τη μεθοδολογία, θα γίνει πρωτογενής έρευνα μέσω δύο ερωτηματολογίων, τα οποία απευθύνονται τόσο σε εταιρείες που έχουν ενσωματωμένο τμήμα Δημοσίων Σχέσεων όσο και σε ανεξάρτητους επαγγελματίες τους είδους. Τα αποτελέσματα θα αναδειχθούν μέσω επαγωγικής στατιστικής και θα αναλυθούν μέσω του στατιστικού πακέτου ανάλυσης δεδομένων SPSS 22. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η μέτρηση της αξίας των Δημοσίων σχέσεων είναι πολύ σημαντική τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για τους συμβούλους, με τη μόνη διαφορά ότι οι σύμβουλοι είναι περισσότερο συνδεδεμένοι με τη διαδικασία μέτρησης κυρίως όταν γίνεται ανά δράση και όχι συνολικά. Ο λόγος που είναι τόσο σημαντική η μέτρηση των Δημοσίων Σχέσεων, είναι ότι αποδυκνύει τη πραγματική τους αξία. Επίσης, αναδυκνείεται η καθοριστική συμβολή του Internet και των Social media στις ενέργειες που γίνονται στα πλαίσια των Δημοσίων Σχέσεων και στην προβολή των επιχειρήσεων και των πελατών τους αντίστοιχα. Αναφορικά με το ROI, είναι ο συνδυασμός προσπάθειας και αποτελεσμάτων και ο δείκτης που δείχνει τη συμμετοχή των Δημοσίων Σχέσεων στη συνολική εικόνα της επιχείρησης.
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MBA DISSERTATION_ZAGKA ANGELIKI.pdfΠρόλογος, Περίληψη, Κυρίως σώμα διπλωματικής, Αναφορές, Παράρτημα2.95 MBAdobe PDFView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.