Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/31644
Title: Αφοσίωση του πελάτη στη μάρκα-Παράγοντες που επηρεάζουν τη συμπεριφορά του καταναλωτή
Authors: ΚΟΝΣΟΛΑΚΗ, ΓΕΩΡΓΙΑ
Advisor: Chatzi, Sofia, Dr Organizational Behaviour/ Psychology
Keywords: Αφοσίωση στη μάρκα;brand loyalty;Μάρκετινγκ πελατειακών σχέσεων;CRM;Συμπεριφορά καταναλωτή;Consumer's behavior
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Ο στόχος αυτής της μελέτης είναι να δείξει πώς η μάρκα και οι δραστηριότητες του branding επηρεάζουν τη στάση και τη συμπεριφορά των πελατών απέναντι σε προϊόντα καλωδιακής τηλεόρασης. Στο πρώτο μέρος της παρούσας διπλωματικής εργασίας παρουσιάζονται τα επίπεδα και τα στάδια της αφοσίωσης του πελάτη στη μάρκα και τονίζεται η σημαντικότητα της στρατηγικής CRM. Στο δεύτερο μέρος περιγράφονται οι παράγοντες που έχουν φανεί ότι επηρεάζουν την αφοσίωση των πελατών σε μια μάρκα και στη συνέχεια αναπτύσσεται το ερευνητικό μοντέλο της παρούσης Διπλωματικής Εργασίας. Συγκεκριμένα μελετάται η επίδραση των παραγόντων της εμπιστοσύνης, της ικανοποίησης του πελάτη από τη μάρκα, της φήμης της μάρκας, της αντιληπτής ποιότητας, της αντιληπτής τιμής, της αμεροληψίας της τιμής, του κόστους μεταστροφής, της λειτουργικής αξίας, της συναισθηματικής αξίας, της αναγνωρισιμότητας της μάρκας και της ταύτισης με τη μάρκα στην αφοσίωση στη μάρκα. Γι’ αυτό το σκοπό διεξήχθη έρευνα με τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου σε δείγμα 101 συνδρομητών της καλωδιακής τηλεόρασης NOVA. Τα ευρήματα της έρευνας έδειξαν ότι μόνο η ικανοποίηση του πελάτη από το μάρκα, η συναισθηματική αξία, η ταύτιση με τη μάρκα, η αντιληπτή τιμή και το κόστος αλλαγής προέβλεπαν σημαντικά την αφοσίωση στη μάρκα. Η πρακτική εφαρμογή των ευρημάτων παρουσιάζεται και συζητιέται.
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dissertation - Konsolaki Georgia.pdf 'Κυρίως σώμα διπλωματικής', 'Αναφορές', 'Παράρτημα'.1.47 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.