Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/31639
Title: Διοίκηση Επιχειρήσεων πολυτελών προϊόντων εν μέσω ύφεσης: Η επίδραση της οικονομικής κρίσης στην αγορά πολυτελών προϊόντων στην Ελλάδα
Authors: ΓΚΟΤΣΗ, ΑΘΗΝΑ
Advisor: Dimaki, Katerina
Keywords: αγορά πολυτελών προϊόντων;luxury market;οικονομική κρίση;economic crisis;κατανάλωση;consumption;Ελλάδα;Greece
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Η παγκόσμια αγορά προϊόντων πολυτελείας με όγκο πωλήσεων πάνω από 224$ δις για το 2015 θεωρείται από τις πιο ελκυστικές στον κόσμο. Η οικονομική κρίση που ξεκίνησε το 2009 και η επακόλουθη ύφεση έχουν κλονίσει τα οικονομικά αποτελέσματα των εταιρειών και τη συμπεριφορά των καταναλωτών σε παγκόσμιο επίπεδο. Και ενώ η οικονομική κρίση, έχει επηρεάσει τους περισσότερους κλάδους επιχειρήσεων σε όλο τον κόσμο, δεν είναι σαφές αν στην βιομηχανία των ειδών πολυτελείας υπάρχει μείωση στις πωλήσεις ή εάν η κρίση δεν έχει μεγάλο αντίκτυπο στον συγκεκριμένο κλάδο. Η Ελλάδα δεν έχει σημαντική συμμετοχή στην παραγωγή αγαθών πολυτελείας και η κατανάλωση ειδών πολυτελείας από τους Έλληνες καταναλωτές δεν αποτελεί σημαντικό μέρος των πωλήσεων του κλάδου. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα μην έχει εξεταστεί η επίδραση της οικονομικής ύφεσης στην αγορά πολυτελών προϊόντων στην Ελλάδα από τους ερευνητές. Η διπλωματική αυτή εξετάζει τον τομέα των προϊόντων πολυτελείας και την κατανάλωση των προϊόντων πολυτελείας στην Ελλάδα κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης 2009-2015. Αρχικά εξετάστηκε η υπάρχουσα βιβλιογραφία για τον συγκεκριμένο επιχειρηματικό κλάδο. Στην συνέχεια, δημιουργήθηκε ένα ερωτηματολόγιο το οποίο συμπληρώθηκε από 237 συμμετέχοντες στην έρευνα, χρησιμοποιήθηκαν στατιστικές μέθοδοι για την ανάλυσή του και προέκυψε το συμπέρασμα ότι οι Έλληνες καταναλωτές μείωσαν την κατανάλωση των προϊόντων πολυτελείας στην Ελλάδα κατά τη διάρκεια της κρίσης. Περαιτέρω, εξετάστηκαν δημοσιευμένες οικονομικές καταστάσεων των εταιρειών που πωλούν προϊόντα πολυτελείας στην Ελλάδα και προέκυψε το συμπέρασμα ότι υπήρξε μείωση στην κατανάλωση των προϊόντων πολυτελείας στην Ελλάδα κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης.
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GKOTSI_ATHINA_MBA_DISSERTATION_2016 .pdfΚύριο σώμα διπλωματικής1.79 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.