Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/31597
Title: Digital Marketing-Basic Principles and Digital Marketing Planning for small-medium Companies
Authors: ΠΑΤΑ, ΑΦΡΟΔΙΤΗ
Advisor: ΖΟΜΠΟΛΑΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Keywords: DIGITAL MARKETING;ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ;SOCIAL MEDIA MARKETING;EMAIL SMS MARKETING
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Στη σημερινή ψηφιακή εποχή τόσο τα στελέχη του μάρκετινγκ των εταιρειών όσο και οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο τα ψηφιακά μέσα ως μέσο για το μάρκετινγκ, την προβολή, διαφήμιση και την προώθηση της επιχείρησής τους καθώς και των νέων προϊόντων και υπηρεσιών τους. Καθώς όμως, τα εργαλεία και οι πλατφόρμες άσκησης του ψηφιακού μάρκετινγκ αυξάνονται και εξελίσσονται συνεχώς και οι επιλογές των στελεχών αυξάνονται συνεχώς έτσι, η ζήτηση για ενημέρωση σχετικά με τις πιο χρήσιμες και αποδοτικές σύγχρονες πλατφόρμες που μπορούν να βοηθήσουν το μάρκετινγκ αυξάνεται σταθερά. Η τρέχουσα έρευνα είναι γύρω από τα -μέχρι τώρα- πιο σύγχρονα ψηφιακά μέσα που χρησιμοποιούνται για την άσκηση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ. Πιο συγκεκριμένα αναλύονται και συγκρίνονται το ψηφιακό μάρκετινγκ μέσω των ιστοσελίδων, των blog, του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, των σύντομων γραπτών μηνυμάτων, όλων των δημοφιλών μέσων κοινωνικής δικτύωσης, το μάρκετινγκ μέσω των κινητών και των tablet και μέσω των μηχανών αναζήτησης, των cookies και μέσω άλλων ιστοσελίδων. Για τις ανάγκες τις έρευνας προετοιμάστηκε ένα ερωτηματολόγιο και απαντήθηκε από 131 άτομα που συμμετέχουν στη διαδικασία λήψεων αποφάσεων για το μάρκετινγκ. Ο σκοπός του ερωτηματολογίου ήταν να συγκρίνει και να αξιολογήσει τους προαναφερόμενους τρόπους ηλεκτρονικού μάρκετινγκ ως προς την εκπλήρωση των στόχων του μάρκετινγκ των στελεχών καθώς και να αξιολογήσει την αξία του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και να το συγκρίνει με το παραδοσιακό μάρκετινγκ. Επίσης, πραγματοποιήθηκαν σε βάθος συνεντεύξεις με δύο στελέχη μάρκετινγκ, ένα στέλεχος σε μια νέα start-up επιχείρηση και το διευθυντή μάρκετινγκ μια μεγάλης ελληνικής ομάδας καλαθοσφαίρισης, αναφορικά με τα ψηφιακά εργαλεία προώθησης που χρησιμοποιούν. Διαπιστώθηκε ότι τα αποτελέσματα του ερωτηματολογίου συμπίπτουν με τα αποτελέσματα των συνεντεύξεων. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι το ψηφιακό μάρκετινγκ και συγκεκριμένα οι πλατφόρμες που μέσα από την έρευνα φαίνεται να αποδίδουν καλύτερα καθώς και τα συνολικά αποτελέσματα της έρευνας μπορούν να εφαρμοστούν ανεξαρτήτως του μεγέθους και του αντικειμένου (εμπορική δραστηριότητα, παροχή υπηρεσιών) της επιχείρησης και έτσι να σχεδιαστεί η ψηφιακή στρατηγική μάρκετινγκ κάθε εταιρείας.
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Digital Marketing-Basic Principles and Digital Marketing Planning for small-medium Companies.pdfΠΕΡΙΛΗΨΕΙΣ, ΚΥΡΙΩΣ ΣΩΜΑ, ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ, ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ1.8 MBAdobe PDFView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.