Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/31590
Title: Αναλύοντας τις προτιμήσεις των "καταναλωτών-ακολούθων" στις αυτοκινητοβιομηχανίες: Μια συγκριτική μελέτη των ακολούθων στα ελληνικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης μεταξύ δυο κορυφαίων αυτοκινητοβιομηχανιών
Authors: ΚΟΤΣΑΚΙΛΑΦΗ, ΕΙΡΗΝΗ
Advisor: ΚΟΥΤΣΟΥΚΗΣ, ΝΙΚΗΤΑΣ-ΣΠΥΡΟΣ
Keywords: συγκριτική μελέτη;comparative study;προτιμήσεις καταναλωτών;consumer preferences;αυτοκινητοβιομηχανίες;automotive;ελληνική αγορά;greek market;Facebook;followers
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Πρόσφατα στην Ελλάδα σημειώθηκαν αλλαγές στον καταναλωτισμό και στις επιλογές του μάρκετινγκ. Πλέον η εστίαση μετατοπίζεται από το μάρκετινγκ το οποίο βασιζόταν στο προϊόν στο μάρκετινγκ που βασίζεται στις ανάγκες και στην οικονομική κατάσταση του καταναλωτή. Οι καταναλωτές έχουν πολλές επιλογές προϊόντων για να επιλέξουν, καθώς και πολλά κίνητρα για να πειστούν να κάνουν μια αγορά. Η αυτοκινητοβιομηχανία είναι ένας τομέας που δεν αποκλίνει από αυτή την τάση. Συνεπώς, η μελέτη των αναγκών και της αγοραστικής συμπεριφοράς των καταναλωτών ως προς τα αυτοκίνητα καθίσταται απαραίτητη για κάθε εταιρεία, προκειμένου να προσαρμόσει τις στρατηγικές μάρκετινγκ. Ο σκοπός της παρούσας μελέτης η οποία βασίζεται σε δύο δείγματα- ένα αυτό των ακολούθων του γκρουπ της Toyota Hellas και ένα των ακολούθων της Hellenic VW στο Facebook- είναι να καθορίσει το προφίλ των καταναλωτών, τις ανάγκες τους και τα κριτήρια της επιλογής των δύο εταιρειών. Οι δυο εταιρείες επιλέχτηκαν επειδή και οι δύο είναι ηγέτες και έχουν μακροχρόνια εμπορική επιτυχία στην ελληνική αγορά. Επιπλέον, η έρευνα που διεξήχθη τόσο με πρωτογενή όσο και δευτερογενή στοιχεία θα προσπαθήσει να επιδείξει τις ομοιότητες και τις διαφορές μεταξύ των δύο ομάδων. Η ανάλυση αυτών των τάσεων μπορεί να είναι χρήσιμη για τις στρατηγικές μάρκετινγκ των επιλεγμένων εταιρειών, καθώς και εκείνες των ανταγωνιστών τους. Επίσης, τα διάφορα χαρακτηριστικά και οι λειτουργίες του κάθε αυτοκινήτου θα μπορούσαν να ρυθμιστούν ώστε να είναι καταλληλότερα και ελκυστικότερα για τους δυνητικούς πελάτες. Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι διάφοροι δημογραφικοί παράγοντες επηρεάζουν τα κριτήρια αγοράς αυτοκινήτου και ότι η κοινωνική παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ακρογωνιαίος λίθος για την κάθε εταιρεία. Καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι περαιτέρω έρευνα θα μπορούσε να γίνει και για άλλες εταιρείες, καθώς και ένα ευρύτερο φάσμα δειγματοληψίας προκειμένου να επαληθευτούν τα αποτελέσματα και να επεκταθούν στην ελληνική αγορά του αυτοκινήτου.
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dissertation -Irini Kotsakilafi.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής1.57 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.