Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/31577
Title: Teacher Motivation: A Case Study in Second Chance Schools
Authors: ΑΝΔΡΕΟΥ, ΑΝΔΡΕΑΣ
Advisor: Mihiotis, Athanassios
Keywords: Second Chance Schools, motivation, teacher empowerment, educational personnel, case study, quantitative research;Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας, ΣΔΕ, υποκίνηση, ενδυνάμωση εκπαιδευτικών, εκπαιδευτικό προσωπικό, μελέτη περίπτωσης, ποσοτική έρευνα
Issue Date: 2016
Abstract: Τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) αποτελούν δομή γενικής εκπαίδευσης ενηλίκων που δίνει τη δυνατότητα σε ενήλικες που δεν έχουν ολοκληρώσει την εννιάχρονη υποχρεωτική εκπαίδευση, να συνεχίσουν τις σπουδές τους και να αποκτήσουν απολυτήριο τίτλο ισότιμο του απολυτηρίου Γυμνασίου. Η διοίκηση των ΣΔΕ ασκείται από το διευθυντή, τον υποδιευθυντή, και το σύλλογο διδασκόντων. Η έρευνα αφορά στην εφαρμογή πολιτικών ενδυνάμωσης του εκπαιδευτικού προσωπικού των ΣΔΕ στο πλαίσιο των ακολούθων στρατηγικών: συμμετοχική διακυβέρνηση, δημιουργία κλίματος εμπιστοσύνης, δημιουργία υποστηρικτικών δομών, ενθάρρυνση αυτονομίας και καινοτομίας, επίδειξη προσωπικών χαρακτηριστικών, ενθάρρυνση εκπαιδευτικού πειραματισμού, αναγνώριση εκπαιδευτικού έργου, και υποβοήθηση επίλυσης προβλημάτων. Η μεθοδολογία της έρευνας περιλαμβάνει ένα δομημένο ερωτηματολόγιο που απευθύνεται στους εκπαιδευτές των ΣΔΕ και ένα ημι-δομημένο ερωτηματολόγιο που απευθύνεται στους διευθυντές των ΣΔΕ.
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MBA-ANDREOU-A-Dissertation.pdfMain thesis document6.82 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.