Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/31567
Title: The marketing of higher education: use of descriptive and inferential statistics and literature review to determine the ways students select post graduate courses
Authors: ΞΕΝΑΚΗ-ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ, ΜΑΡΙΑ
Advisor: Demos, Antonios
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η διερεύνηση του μίγματος μάρκετινγκ των ιδρυμάτων της ανώτατης εκπαίδευσης. Συγκεκριμένα, επιδιώχθηκε να προσδιοριστούν εκείνα τα χαρακτηριστικά των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και εκείνα τα στοιχεία των μεταπτυχιακών σπουδών που λαμβάνονται κατά κύριο λόγο υπόψη από τους υποψήφιους μεταπτυχιακούς φοιτητές. Επιπλέον, αναζητήθηκαν ποιες είναι οι ομάδες εκείνες που επηρεάζουν περισσότερο τους υποψήφιους μεταπτυχιακούς φοιτητές κατά την επιλογή του μεταπτυχιακού τους προγράμματος, καθώς και ποιες είναι οι πηγές πληροφοριών που χρησιμοποιούνται από αυτούς. Η διενεργηθείσα έρευνα υλοποιήθηκε με χρήση ενός δομημένου ερωτηματολογίου το οποίο συμπληρώθηκε από 101 συμμετέχοντες, οι απαντήσεις των οποίων επεξεργάστηκαν με πίνακες συχνότητας και ανάλυση διακύμανσης επαναλαμβανόμενων μετρήσεων. Τα αποτελέσματα της στατιστικής ανάλυσης κατέδειξαν τα εξής: (1) το μίγμα μάρκετινγκ των οργανισμών ανώτατης εκπαίδευσης θα πρέπει να στοχεύει στην ελαχιστοποίηση της σχέσης κόστους – ποιότητας, (3) οι υποψήφιοι φοιτητές ενδιαφέρονται κατά κύριο λόγο για το επίπεδο της γνώσης που μπορούν να τους προσφέρουν τα μεταπτυχιακά προγράμματα, καθώς και τη σύνδεσή τους με την αγορά (3) οι υποψήφιοι μεταπτυχιακοί φοιτητές αναζητούν πληροφορίες διαδικτυακά, (4) οι υποψήφιοι μεταπτυχιακοί φοιτητές επηρεάζονται από τις ομάδες ανθρώπων που έχουν τις περισσότερες γνώσεις, όπως είναι οι παλαιότεροι φοιτητές και οι καθηγητές των προγραμμάτων, (5) οι διαφημίσεις των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων ανώτατης εκπαίδευσης δεν εμφανίζονται να επιδρούν στις αποφάσεις των υποψήφιων μεταπτυχιακών φοιτητών.
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Maria Xenaki-Papadopoulou-MBA-Dissertation-The Marketing of Higher Education.pdfMain thesis document1.66 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.