Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/31546
Title: SUCCEEDING IN THE GLOBAL MARKET. NICHE MARKETING EXPORTING: VIOTROS S.A. A TASTEFUL STORY.
Authors: ΚΑΡΑΓΚΟΥΝΗ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Advisor: KOUFOPOULOS, DIMITRIOS
Keywords: NICHE MARKETING;EXPORTS;GLOBAL FOOD & BEVERAGE MARKET
Issue Date: 2016
Abstract: Η παρούσα εργασία κάνει μια προσπάθεια να προσθέσει πιο συγκεκριμένες πληροφορίες σχετικά με την εξειδικευμένη αγορά παρουσιάζοντας όλες αυτές τις στρατηγικές ικανότητες οι οποίες πρέπει να υιοθετηθούν από μια μικρομεσαία εξαγωγική εταιρία με σκοπό να επιτύχει στη εν λόγω αγορά. Επιπλέον, διερευνάται αν μια συγκεκριμένη ελληνική εταιρία που έχουμε επιλέξει έχει υιοθετήσει αυτές τις στρατηγικές ικανότητες και σε ποιο βαθμό.Η εταιρία η οποία ερευνάται, η ΒΙΟΤΡΟΣ ΑΒΕΕ, ακολουθεί την στρατηγική της διαφοροποίησης με σκοπό να επιτύχει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στις διεθνείς αγορές εξειδικευμένων προϊόντων. Αυτή η στρατηγική έρχεται σε συμφωνία με τις στρατηγικές ικανότητες που παρουσιάζονται στην επισκόπηση της βιβλιογραφίας. Από την πλευρά τις εταιρίας στρατηγικές ικανότητες όπως η διατήρηση της σταθερής ποιότητας του προϊόντος, οι στενές και μακροχρόνιες σχέσεις με τους πελάτες και η ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου σε επίπεδο προϊόντων αλλά και πελατών – χωρών, θεωρούνται κρίσιμα σημεία τα οποία επηρεάζουν την εξαγωγική τους δραστηριότητα. Η παρούσα έρευνα μπορεί να θεωρηθεί σαν βάση για άλλους ερευνητές που επιθυμούν να προσθέσουν στην έρευνα και άλλες εταιρίες. Επιπλέον, τα ευρήματα της έρευνας θα μπορούσαν να φανούν χρήσιμες σε ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις ώστε να υιοθετήσουν μια επιτυχημένη στρατηγική μάρκετινγκ.
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dissertation_V_Karagkouni_73957.pdfMain thesis document879.48 kBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.