Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/31537
Title: Ο Συνεδριακός Τουρισμός και το city brand της Αθήνας
Authors: ANGHEL, IRINEL-CRISTINA
Advisor: ΣΠΑΝΟΣ, ΙΩΑΝΝΗΣ
Keywords: ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ;TOURISM;ΣΥΝΕΔΡΙΑ;CONGRESS
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Ο σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να αναλύσει και να παρουσιάσει την τρέχουσα κατάσταση-θέση της Αθήνας ως προορισμό για συνεδριακό(1) τουρισμό. Η ανάλυση βασίζεται κυρίως σε στην μέθοδο ανασκόπησης της βιβλιογραφίας, καθώς και σε στατιστική έρευνα που διεξάχθηκε με συμμετέχοντες από τον τομέα του τουρισμού συνεδρίων. Τα εμπειρικά ευρήματα και τα στοιχεία που συγκεντρώθηκαν από την έρευνα, αποκάλυψαν ότι η Αθήνα είναι μια πόλη με υψηλές δυνατότητες για να αναπτυχθεί σε κορυφαίο προορισμό στον τομέα του συνεδριακού τουρισμού. Προς την κατεύθυνση αυτή υπάρχουν αρκετά σημαντικά πλεονεκτήματα, όπως το κλίμα, η πρόσβαση και η τοποθεσία, ιστορικά και αρχαιολογικά αξιοθέατα, ήδη υπάρχουσες εγκαταστάσεις και χώροι και ένα καθιερωμένο brand της πόλης. Ωστόσο, υπάρχουν πολλά ζητήματα που πρέπει να εντοπιστούν και να επιλυθούν, καθώς αυτά αποτελούν μια σειρά σημαντικών εμποδίων που εμποδίζουν την ανάπτυξη της Αθήνας προς αυτή την κατεύθυνση, όπως η έλλειψη υποδομών για τη διοργάνωση συνεδρίων και εκδηλώσεων με υψηλά νούμερα συμμετοχής, η γραφειοκρατία, ασταθής πολιτική και οικονομική κατάσταση, η έλλειψη κατάλληλης κατάρτισης και προσόντων στον τομέα του συνεδριακού τουρισμού, η έλλειψη χρηματοδότησης. Με τις κατάλληλες λύσεις και την ενεργή συμμετοχή από τις δημόσιες αρχές και τους ιδιωτικούς οργανισμούς, η Αθήνα μπορεί να εξελιχθεί, εκτός από ένα διάσημο προορισμό city-break, σε ένα από τους πλέον δημοφιλείς προορισμούς για συνεδριακό τουρισμό. (1) Οι όροι Congress και Conference θα χρησιμοποιηθούν εναλλασσόμενα. Η κύρια διαφορά μεταξύ των δύο όρων είναι ως προς την συχνότητα διεξαγωγής (το συνέδριο/congress έχει συνήθως are usually καθιερωμένο εκ των προτέρων σε ετήσια ή άλλη περιοδική βάση. (http://www.iccaworld.com/aeps/aeitem.cfm?aeid=909). Η εργασία θα εξετάσει τις διαφορές των δύο όρων αλλά θα πρέπει να θεωρηθούν και οι δύο ως αντικείμενο της εργασίας με παρόμοια έννοια και χρήση.
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Cristina Anghel - Congress Tourism and the city brand of Athens.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής2.41 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.