Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/31527
Title: Η χρησιμοποίηση των Κοινωνικών Μέσων ως εργαλείο μάρκετινγκ για νεοφυείς επιχειρήσεις-Η Ελληνική περίπτωση
Authors: ΔΟΥΛΗΓΕΡΗΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Advisor: ΣΑΡΡΗ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
Keywords: social media;startups;marketing;Facebook;Twitter;Linkedin;Pinterest;Youtube;Blogs
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Η αξιοσημείωτη ανάπτυξη των κοινωνικών μέσων και του διαδικτύου επηρεάζει τον τρόπο που σκεφτόμαστε για το μάρκετινγκ. Το τελευταίο αποτελεί βασικό παράγοντα για την επιβίωση μιας εταιρίας. Τα παραπάνω μας οδήγησαν να εξετάσουμε τον ρόλο των κοινωνικών μέσων ως εργαλείο μάρκετινγκ. Επιπρόσθετα, το πρωταρχικό μας ενδιαφέρον για τις νεοφυείς επιχειρήσεις εταιρειών μας οδήγησε στο να εξετάσουμε το εν λόγω φαινόμενο Έτσι, η εργασία αυτή έχει διττό στόχο. Πρώτον, επιχειρεί να καταγράψει τις νεοφυείς Ελληνικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται εντός και εκτός Ελλάδος. Δευτερεύοντος, θέλει να παρουσιάσει στοιχεία για το πώς οι τελευταίες αξιοποιούν τα κοινωνικά μέσα (social media). Επιπλέον, έχει ως επιδίωξη να περιγράψει τον πλαίσιο στο οποίο μια νεοφυής επιχείρηση περιβάλλεται προκειμένου να επιτύχει τους σκοπούς της σε όρους μάρκετινγκ. Τέλος, επιχειρείται να αξιολογηθεί η προσπάθεια αυτών των οργανισμών. Όλα τα παραπάνω στοιχεία προκύπτουν από δευτερογενή δεδομένα που συλλέγονται είτε μέσω των εταιρικών σελίδων (web-sites), είτε μέσω των εξειδικευμένων σελίδων (www.startupranking.com και www.socialmention.com). Από την έρευνα μας προέκυψε ότι 317 επιχειρήσεις μπορούν να χαρακτηριστούν ως νεοφυείς, οι οποίες δραστηριοποιούνται εντός και εκτός Ελλάδος. Οι εταιρίες αυτές κατέχουν κατά μέσον όρο περίπου 4 μέσα, ενώ στα δημοφιλέστερα κοινωνικά μέσα τοποθετούνται το Facebook και το Twitter. Η ανάλυση έδειξε ότι σε όρους αποτελεσματικότητας και αναγνωσιμότητας οι ελληνικές νεοφυείς επιχειρήσεις απέχουν έναντι των αλλοδαπών. Από την άλλη οι λειτουργίες που παρέχονται μέσω των κοινωνικών μέσων, τα οφέλη που προκύπτουν και οι ποικίλοι τρόποι αξιοποίησης τους, όπως περιγράφονται στην παρούσα εργασία, επιβάλλουν τα κοινωνικά μέσα ως απαραίτητα εργαλεία υλοποίησης του πλάνου μάρκετινγκ των νεοφυών οργανισμών.
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dissertation_George_Douligeris.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής3.03 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.