Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/31526
Title: Αύξηση της απόδοσης με τη χρήση ενός συνεκτικού σχεδίου Marketing: Η περίπτωση της εταιρείας: "S.W.A.G. Autoteile GmbH"
Authors: ΜΑΥΡΙΔΗΣ, ΣΑΒΒΑΣ
Advisor: Δρ. Γιάννης Σπανός
Keywords: Marketing Plan
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Η εργασία επικεντρώνεται στο σχεδιασμό του Marketing Plan της εταιρείας S.W.A.G. Για τον σκοπό της Διπλωματικής μου Εργασίας, δημιουργώ ένα σενάριο στο οποίο η Γερμανική εταιρεία S.W.A.G. χρειάζεται ένα Σχέδιο Marketing για να μην χάσει μερίδιο αγοράς στην Ελληνική αγορά, λόγω της οικονομικής κρίσης που υπάρχει και είχε σαν αποτέλεσμα την πτώση των πωλήσεών της. Αρχικά αναλύεται ο ρόλος του Marketing Plan, από τι αποτελείται και ποια είναι η συμβολή του στην αντιμετώπιση των προβλημάτων που δημιουργούνται λόγω της οικονομικής κατάστασης που επικρατεί σε μια χώρα όπως η Ελλάδα. Στη συνέχεια με βάση την ανάλυση της εταιρείας αναπτύσσω ένα σχέδιο Marketing το οποίο θα βοηθήσει στην ανάκτηση μεγαλύτερου μεριδίου αγοράς στην ελληνική αγορά, ως αντιστάθμισμα στην μείωση των πωλήσεων της εταιρείας τα τελευταία έτη, χρονικό διάστημα στο οποίο υπάρχει και οικονομική κρίση στην χώρα. Το συγκεκριμένο Marketing Plan θα βοηθήσει περαιτέρω την εταιρεία ώστε να αυξήσει και άλλο τις πωλήσεις και την κερδοφορία της όταν ανακάμψει η ελληνική οικονομία.
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mavridis-S-Thesis apothesis.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής1.15 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.