Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/31524
Title: Η Αποτελεσματικότητα των Διαφημίσεων του Facebook στην Συμπεριφορά του Καταναλωτή
Authors: ΝΤΟΛΙΑ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
Advisor: Κοκκινάκη, Φλώρα
Keywords: Διαφήμιση, Facebook, Συμπεριφορά του Καταναλωτή;Advertising, Facebook, Consumer Behavior
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Τα κοινωνικά δίκτυα παίζουν σημαντικό ρόλο στη καθημερινότητα του κάθε ανθρώπου. Οι περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν τα κοινωνικά δίκτυα για να επωφεληθούν κοινωνικά, άλλοι τα χρησιμοποιούν για να προωθήσουν τις επιχειρησιακές του δραστηριότητες εφαρμόζοντας τις στρατηγικές μάρκετινγκ μέσα από τις διαφημίσεις που προβάλλονται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ο στόχος της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει την επιρροή των διαφημίσεων από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτή. Για την υλοποίηση αυτού του στόχου διεξήχθη πρωτογενής έρευνα με ερωτηματολόγιο 31 ερωτήσεων πολλαπλής επιλογής και πενταβάθμιας κλίμακας Likert. Το ερωτηματολόγιο μοιράστηκε κυρίως διαδικτυακά σε δείγμα ευκολίας στο πιο δημοφιλή μέσο κοινωνικής δικτύωσης το Facebook. 98% ερωτηθέντων χρησιμοποιούν μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το 97.9% είναι καθημερινοί ενεργοί χρήστες του Facebook. To 65% των συμμετεχόντων πιστεύουν ότι οι διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι χρήσιμες. Το 80% δήλωσαν ότι επηρεάζονται περισσότερο από τους φίλους και την οικογένεια. Το 59% δήλωσε ότι αγοράζει με ευκολία, προϊόντα μετά από ενημέρωση τους από διαφημίσεις στα κοινωνικά δίκτυα. Λαμβάνοντας υπόψη τους μέσους όρους της επιρροής της διαφήμισης, της αγοραστικής συμπεριφοράς, της εμπιστοσύνης τους στις διαφημίσεις και στην μετέπειτα αγορά των προϊόντων παρατηρήθηκε σημαντική διαφορά μεταξύ των γυναικών και των αντρών, καθώς επίσης και όλων των δημογραφικών στοιχείων, όπως ηλικία, μορφωτικό επίπεδο, μόνιμη κατοικία και εισόδημα. Συγκεκριμένα, οι νεότεροι, 18-24, οι κάτοικοι μικρών περιοχών (χωριά) , τα άτομα με υψηλό προσωπικό εισόδημα > 1000 ευρώ, και οι απόφοιτοι λυκείου, φαίνεται να καταναλώνουν πιο πολύ χρόνο στο να διαβάσουν τις διαφημίσεις και από τα δεδομένα, φαίνεται ότι εμπιστεύονται τις διαφημίσεις αγοράζοντας προϊόντα. H παρούσα εργασία προσφέρει χρήσιμες πληροφορίες σε διαφημιστές και σε άτομα που θα ήθελαν να διαφημιστούν μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, με στόχο τον πιο εύστοχο σχεδιασμό στρατηγικών μάρκετινγκ στο διαδίκτυο.
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ntolia Anastasia.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής1.3 MBAdobe PDFView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.