Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/31523
Title: Διερεύνηση των διαστάσεων ποιότητας ηλεκτρονικών υπηρεσιών
Authors: ΧΡΗΣΤΙΔΗΣ, ΑΝΤΩΝΙΟΣ
Advisor: Χατζόγλου, Προδρομος
Keywords: quality;e-services
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Από το 2009 Η Ελλάδα βρίσκεται στην δίνη μιας συνεχόμενης οικονομικής κρίσης που έχει επηρεάσει σημαντικά πολλές επιχειρήσεις , οι οποίες ψάχνουν λύσεις για να μπορέσουν ξεφύγουν από την δυσπραγία της Ελληνικής οικονομίας αλλά και να μπορέσουν να επιδείξουν και να πουλήσουν αξιόλογα και καινοτόμα Ελληνικά προϊόντα. Από τον Ιούλιο του 2015 και την είσοδο των capital controls στην Ελληνική οικονομία και κοινωνία ολοένα και περισσότερο ακούγονται λέξεις που έχουν το πρόθεμα e (electronic) και αναφερόμαστε σε όλα τα είδη ηλεκτρονικών συναλλαγών μεταξύ καταναλωτών και καταστημάτων , και αυτών με ηλεκτρονικό τρόπο με τράπεζες . Επίσης ένα σωρό άλλες ηλεκτρονικές συναλλαγές έχουν ξεπηδήσει τα τελευταία χρόνια και αφορούν ηλεκτρονικούς τρόπους επικοινωνίας μεταξύ ιδιωτικών εταιριών ή ιδιωτών και δημοσίου. Όλα αυτό συνθέτουν αυτό που ονομάζουμε e-business και είναι ευρέως διαδεδομένο εδώ και χρόνια σε χώρες του εξωτερικού και το οποίο έχει βοηθηθεί πάρα πολύ από πληθώρα των ηλεκτρονικών συσκευών που είναι διαθέσιμες στον καθένα και που κάνουν την πρόσβαση στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες πολύ εύκολη. Βέβαια δεν λείπουν τα προβλήματα και οι ελλείψεις κατά και μετά την διαδικασία παροχής ηλεκτρονικών συναλλαγών με κυριότερα την ασφάλεια των συναλλαγών και των προσωπικών κι ευαίσθητων δεδομένων . Ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα είναι η αδυναμία διασφάλισης ενός υψηλού επιπέδου ποιότητας στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες. Η αξιολόγηση του επιπέδου των παρεχόμενων υπηρεσιών θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως μια διαδικασία περίπλοκη γιατί γενικά η έννοια της ποιότητας εκλαμβάνεται ως μια αφηρημένη έννοια που δεν μπορεί να μετρηθεί και εμπεριέχει έντονα το υποκειμενικό στοιχείο. Τα συστήματα διασφάλισης ποιότητας έχουν βοηθήσει προς την σωστή κατεύθυνση και αρκετές επιχειρήσεις έχουν στραφεί στην βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών ιδιαίτερα αυτές που δραστηριοποιούνται και στο εξωτερικό. Με δεδομένη την ανάγκη διασφάλισης ενός υψηλού επιπέδου παρεχόμενων ηλεκτρονικών υπηρεσιών , προσδιορίζεται στην παρούσα εργασία η έννοια της ποιότητας ηλεκτρονικών υπηρεσιών και καθορίζονται οι διαστάσεις (κριτήρια) ποιότητας στις ηλεκτρονικές συναλλαγές των e-shops. Οι διαστάσεις βασίστηκαν στο μοντέλο SERVQUAL αλλά και στις επιμέρους έρευνες που έγιναν από διάφορους ερευνητές για την βελτίωση επιμέρους τομέων του μοντέλου SERVQUAL που έχουν να κάνουν με κρίσιμους παράγοντες των ηλεκτρονικών υπηρεσιών που παρέχονται από e-shops.Το μοντέλο που προτάθηκε , βασισμένο σε εργασίες άλλων ερευνητών , δοκιμάστηκε σε έρευνα όσο αφορά την εγκυρότητα του και θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για την οργάνωση ή την αναβάθμιση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών που προσφέρουν τα e-shops.
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Christidis_A_MBA_Dissertation.pdfΠλήρης Διπλωματική807.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.