Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/31519
Title: Development of e-services for price comparisons in the online commodities market: A consumer behavior analysis
Authors: ΒΙΤΖΗΛΑΙΟΥ, ΜΑΡΙΑ
Advisor: Pollalis, Ioannis
Keywords: e-commerce, e-shopping, internet, consumer behavior, customer satisfaction, purchasing decision, e service, price comparison
Issue Date: 2016
Abstract: Η επανάσταση τα τελευταία χρόνια στο διαδίκτυο, έχει οδηγήσει στην άνθηση του ηλεκτρονικού εμπορίου που σταδιακά γίνεται μια συνηθισμένη επιχειρηματική δραστηριότητα. Η παρούσα εργασία διερευνά τους καθοριστικούς παράγοντες που επηρεάζουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών και συνδέονται απευθείας με την ικανοποίηση Η καλύτερη κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών εξασφαλίζει καλύτερη κατανόηση των αναγκών των δυνητικών πελατών. Οι καθοριστικοί παράμετροι αναλύθηκαν στο πλαίσιο τριών ομάδων, μάρκετινγκ, πολιτιστική και τεχνολογική κατηγορία με στόχο να βρει πώς αλληλοεπιδρούν στην απόφαση για αγορά και την ικανοποίηση του πελάτη. Αναλύθηκε ο Δείκτης συστάσεων (Net Promoter Index) ως μέτρο ικανοποίησης καθώς και η ανάπτυξη νέας ηλεκτρονικής υπηρεσίας σχετικής με τις τιμές.
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vitzilaiou_M_82441_MBA Dissertation_ final submission_140916.pdfMain thesis document2.73 MBAdobe PDFView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.