Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/31469
Title: Η εξέλιξη της διαφήμισης στην Ελλάδα από το 1960 έως τις μέρες μας, την δεκαετία του ψηφιακού μάρκετινγκ.
Authors: ΣΟΒΑΤΖΗ, ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
Advisor: Ζόμπολας, Γιώργος
Keywords: Digital Marketing;Evolution of Marketing
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Το ιντερνέτ και τα αναμφισβήτητα κέρδη αυτού, βρίσκεται ακόμα, και σε αντίθεση με τις ανεπτυγμένες χώρες του δυτικού πολιτισμού, σε νηπιακό στάδιο στη χώρα μας. Παρόλα αυτά, η ποσότητα των πληροφοριών που διακινείται σε αυτό και το πλήθος των ανθρώπων που καθημερινά και με ραγδαία αυξανόμενο τρόπο, την αναζητούν, επιβεβαιώνουν περίτρανα την τρομερή δυναμικη του. Ακολουθώντας όλες αυτές τις πρωτόγνωρες τεχνολογικές εξελίξεις , που δημιουργούν αναμφίβολα, ένα παρθένο αλλά τεράστιο πεδίο προώθησης διαφημιστικών προϊόντων και υπηρεσιών, καθίσταται φανερά έντονη και ισχυρή η παρουσία εταιρειών ψηφιακού μάρκετινγκ , πχ. SOCIALAB που όχι μόνο καλύπτουν και εξυπηρετούν επάξια τις ανάγκες αυτές, αλλά και συνεχώς εξελίσσουν τον χώρο και τις μεθόδους της διαφήμισης, ανοίγοντας νέους δρόμους στον τομέα αυτό αλλά και στην οικονομία γενικότερα. Στο χώρο της διαφήμισης, η δημιουργία του κατάλληλου μηνύματος και η σωστή προβολή του είναι το Α και το Ω για την επιτυχία μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Σήμερα όμως με τις νέες τεχνολογικές εξελίξεις ανακύπτει το ερώτημα – μειδίαμα- στα χείλη των διαφημιστών επαγγελματιών του χώρου μήπως, το να βρώ το κατάλληλο μέσο προβολής του μηνύματος, το πιο άμεσο, το πιο γρήγορο, το πιο φθηνό, είναι ακόμη πιο σημαντικό και από το ίδιο το μήνυμα. Ζούμε στην εποχή που τα νέα ψηφιακα κανάλια επικοινωνίας έχουν τον πρώτο και σχεδόν απόλυτο λόγο στη διαφήμιση. Όλες οι πρόσφατες οικονομικές μελέτες του κλάδου συνηγορούν σε αυτό. Με την παρούσα εργασία δεν θα μπορούσα παρά να αναλύσω το πετυχημένο παράδειγμα μιας τέτοιας διαφημιστικής εταιρείας όπως η SOCIALAB που έδωσε προτεραιότητα στο business plan της στις νέες φηφιακές τεχνολογίες και πορεύεται με αισιοδοξία στο μέλλον. Αυτό όμως δεν θα μπορούσε να γίνει εάν δεν υπήρχε από πριν λεπτομερειακώς, στο πρώτο μέρος κυρίως της εργασίας μου, μια αναλυτική επισκόπηση της διαφήμισης ώς επιστήμης, της ιστορικής εξέλιξης του κλάδου και της σημασίας του στην χρηματοοικονομική αγορά. Ο ρόλος της διαφήμισης, τα μέσα που αυτή χρησιμοποιεί, οι κίνδυνοι που παραμονευουν από την αθέμιτη λειτουργία της, πρέπει να είναι από όλους, διαφημιστές και διαφημιζομένους, είτε χρησιμοποιούν τα κλασσικά μέσα μαζικής επικοινωνίας, είτε τις νέες ψηφιακές τεχνολογίες, σαφή και αποκρυσταλλωμένα μέσα τους. Να τηρούν τις αρχές και τις αξίες της επιστήμης τους, να μήν παρασύρονται από τις εξελίξεις, αλλά να τις οδηγούν αυτοί πρός όφελος πρωτίστως του καταναλωτη, του πόλίτη, του ανθρώπου. Η αναφορά στη SOCIALAB δεν είναι το σημαντικότερο στοιχείο στην εργασία μου. Σκοπος μου είναι να βρώ τρόπο λειτουργίας των νέων ψηφιακών μέσων χωρίς αυτά να καταπατούν τις αρχές της διαφήμισης. Να επικοινωνούν και να προωθούνται τα προιόντα και οι υπηρεσίες διατηρώντας οι διαφημιστικές εταιρείες νέας γενειάς το ήθος και την αξιοπρέπεια που πρέπει να αναλογούν σε τέτοιες εταιρείες, την σημερινή εποχή. Να μπορούν πρωτίστως να κοιτούν με ειλικρίνεια τους πελάτες τους στα μάτια για την ποιότητα των υπηρεσιών που τους προσφέρουν και την αλήθεια και την ελευθερία με την οποία τους προσεγγίζουν.
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DISSERTATION MBA KATERINA N. SOVATZI September 2016.pdfΔιπλωματική εργασία ΜΒΑ (κύριο σώμα & παραρτήματα) της Αικ. Ν. Σοβατζή889 kBAdobe PDFView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.