Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/31438
Title: A web application for citizens to assess public services and get information about their efficiency and performance. (Public Services Evaluator-Advisor for citizens)
Authors: ΚΑΡΑΒΑΣ, ΑΧΙΛΛΕΥΣ
Advisor: Papanastasiou, Ioannis
Keywords: public services;δημόσιες υπηρεσίες;assesment;αξιολόγηση;satisfaction;ικανοποίηση;performance;επίδοση;efficiency;αποδοτικότητα
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Oί πολίτες εκφράζουν συχνά παράπονα για τον τρόπο λειτουργίας των διαφόρων δημοσίων υπηρεσιών. Γραφειοκρατία, ατελείωτες ουρές αναμονής και περιπτώσεις διαφθοράς ανάμεσα στους δημοσίους υπαλλήλους αποτελούν συχνό φαινόμενο στην Ελλάδα. Αυτά τα παράπονα δεν καταγράφονται επίσημα σε κάποια βάση δεδομένων, παρόλο που αποτελούν δημοφιλές θέμα συζήτησης μεταξύ των πολιτών. Επιπροσθέτως, η απουσία αξιολόγησης των επιδόσεων και της αποτελεσματικότητας, όλων των βαθμίδων της δημόσιας διοίκησης, ενδυναμώνει το αίσθημα της αδικίας και της δυσαρέσκειας. Η έλλειψη αξιόπιστου μηχανισμού καταγραφής της αποδοτικότητας των δημοσίων υπαλλήλων δημιουργεί ανισότητες μεταξύ των υπαλλήλων και άδικη αντιμετώπιση από τους πολίτες ή τη διοίκηση είτε εργάζονται αποτελεσματικά είτε όχι. Ο σκοπός αυτής της διπλωματικής, είναι η δημιουργία ενός μηχανισμού που θα καταγράφει τις εμπειρίες των πολιτών από την επίσκεψή τους στις δημόσιες υπηρεσίες. Μέσω μιας διαδικτυακής πλατφόρμας, χρησιμοποιώντας το κινητό τηλέφωνο ή τον υπολογιστή, οι πολίτες θα απαντούν σε ένα ειδικά διαμορφωμένο ερωτηματολόγιο σχετικά με την πρόσφατη επίσκεψή τους. Οι απαντήσεις που συλλέγονται, επεξεργάζονται και εμφανίζονται στην οθόνη της συσκευής, χρήσιμες πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο. Οι πληροφορίες αποτελούνται από: • Διάφορα στατιστικά μεγέθη όπως ο μέσος χρόνος αναμονής, η μέρα και η ώρα με την μικρότερη αναμονή κ.α. • Πιθανότητες όπως η πιθανότητα άμεσης εξυπηρέτησης ή πιθανότητα επανεπίσκεψης • Λίστα προβλημάτων που αντιμετωπίζουν συχνά οι πολίτες • Λίστα με προτάσεις από τους ίδιους τους πολίτες για τη βελτίωση ποιότητας της εξυπηρέτησης • Δείκτης ολικής ικανοποίησης καθώς διάφορους δείκτες που σχετίζονται με την αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών. Οι απόψεις των πολιτών μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως εργαλείο εντοπισμού των υπηρεσιών που υπολειτουργούν ή δυσλειτουργούν, ωθώντας τις αρμόδιες αρχές να λάβουν όλες τις απαραίτητες πρωτοβουλίες και αποφάσεις, που θα βελτιώσουν την εικόνα του δημόσιου τομέα.
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MBA_DISSERTATION_KARAVAS_ACHILLEAS.pdf'Κυρίως σώμα διπλωματικής', 'Παράρτημα'2.71 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.