Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/31418
Title: Μέτρηση της επίδοσης Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης σε μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς, από τη σκοπιά των καταναλωτών: Η περίπτωση μίας Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης - Αποχέτευσης.
Authors: ΜΥΛΩΝΑ, ΑΝΤΙΓΟΝΗ
Advisor: Χουντάλας, Παναγιώτης, Δρ.
Keywords: Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (EKE);Corporate Social Responsibility (CSR);Μη κερδοσκοπικός οργανισμός;Non profit utility
Issue Date: Sep-2016
Abstract: Η μελέτη αυτή εστιάζει στην αντίληψη που έχουν οι πελάτες σχετικά με τις δράσεις της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (ΕΚΕ) και μας ενημερώνει για τις αναδυόμενες τάσεις που υπάρχουν από την άποψη των πελατών καθώς και την έκταση στην οποία οι μη κερδοσκοπικές επιχειρήσεις εφαρμόζουν πρακτικές ΕΚΕ. Για τον σκοπό της παρούσας μελέτης, 241 πελάτες της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης – Αποχέτευσης Άργους – Μυκηνών (ΔΕΥΑΑΡΜ) ερωτήθηκαν, ώστε να γίνει αντιληπτό εάν οι πελάτες αυτοί έχουν επίγνωση της έννοιας της ΕΚΕ, τον τρόπο με τον οποίο την αντιλαμβάνονται, ποιους τομείς ΕΚΕ θεωρούν τους πλέον σημαντικούς και με ποιόν τρόπο οι μη κερδοσκοπικές επιχειρήσεις μπορούν να αξιοποιήσουν αυτές τις αντιλήψεις με σκοπό να βελτιώσουν των εφαρμογή των πρακτικών ΕΚΕ. Τα πλέον αξιόλογα αποτελέσματα που αφορούν τις αντιλήψεις των πελατών σχετικά με τις πρακτικές της ΕΚΕ σε μη κερδοσκοπικές επιχειρήσεις, μας παρέχουν χρήσιμες πληροφορίες έτσι ώστε να μας υποδείξουν την πλέον ασφαλή και επιτυχή πορεία προς την έμπρακτη εφαρμογή της ΕΚΕ.
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mylona_Antigoni_MBA_Dissertation.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής1.82 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.