Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/31385
Title: Η Επίπτωση της Ελληνικής Οικονομικής Κρίσης στον Τομέα των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης. Η Περίπτωση του Antenna
Authors: ΦΑΡΦΑΡΑ, ΕΥΑΝΘΙΑ
Advisor: ΦΟΥΣΚΑΚΗΣ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Keywords: Μ.Μ.Ε.;MEDIA
Issue Date: Oct-2016
Abstract: Η παρούσα εργασία παρουσιάζει την επίδραση της ελληνικής οικονομικής κρίσης στα ελληνικά μέσα μαζικής ενημέρωσης. Πιο συγκεκριμένα, διερευνά τις επιπτώσεις στην αγορά των μέσων μαζικής ενημέρωσης μέσω της αξιολόγησης σημαντικών γεγονότων, καθώς και την απόδοση των οικονομικών μεγεθών του κλάδου. Επιπλέον διερευνά, εάν οι οικονομικές συνθήκες και οι διαφημιστικές δαπάνες σχετίζονται και κατά πόσο οι οικονομικές συνθήκες αυτές έχουν διαφορετικό αντίκτυπο στα ειδή των μέσων μαζικής ενημέρωσης. Με τον τρόπο αυτό, η εργασία εξετάζει τη σχέση μεταξύ της μακροοικονομικής επίδοσης και της αγοράς των μέσων ενημέρωσης στην Ελλάδα και παρατηρεί το επίπεδο της μεταξύ τους συσχέτισης. Η ανάλυση παλινδρόμησης χρησιμοποιείται για να καθορίσει τη σχέση μεταξύ των διαφημιστικών δαπανών και του ΑΕΠ. Το κύριο συμπέρασμα είναι ότι τα ελληνικά Μ.Μ.Ε. έχουν επηρεαστεί σοβαρά από την οικονομική κρίση που η χώρα βιώνει κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών και η οποία οδήγησε σε σημαντική αλλαγή του τοπίου της εν λόγω αγοράς. Επιπλέον, σημαντικό συμπέρασμα είναι ότι τα διάφορα ειδή των μέσων επηρεάζονται σε διαφορετικό βαθμό από τις οικονομικές συνθήκες.
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dissertation Farfara Evanthia.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής1.81 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.