Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/31381
Title: The Role of Social Media in Marketing
Authors: ΜΑΡΓΕΤΗ, ΜΑΡΙΑ
Advisor: Lagoudis, Ioannis
Keywords: Social Media;Consumer Behavior;Marketing;Web 2.0
Issue Date: 2016
Oct-2016
Abstract: Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη και ανάλυση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως νέο μέσο στρατηγικής των επιχειρήσεων καθώς και ο ρόλος που έχουν στη διαμόρφωση των προτιμήσεων των καταναλωτών και ως εκ τούτου, στην αγοραστική τους συμπεριφορά. Καταρχήν παρουσιάζεται η θεωρία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, τα πλεονεκτήματα που εμφανίζονται για τις επιχειρήσεις με την υιοθέτηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείο του μάρκετινγκ και η επιρροή που έχουν στην καταναλωτική συμπεριφορά. Τα αποτελέσματα που προκύπτουν από την έρευνα αφορούν στο βαθμό χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, τη συχνότητα αγοράς προϊόντων από το διαδίκτυο και την επιρροή που έχουν οι σελίδες των εταιριών στην αγοραστική συμπεριφορά.
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Maria Margeti - The Role of Social Media in Marketing.pdfThesis Document2.13 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.