Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/31157
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΛΑΓΟΥΔΗΣ, Δρ. ΙΩΑΝΝΗΣ-
dc.contributor.authorΜΑΡΤΙΝΟΣ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ-
dc.contributor.editorΛΑΓΟΥΔΗΣ, Δρ. ΙΩΑΝΝΗΣ-
dc.contributor.otherΜΙΧΙΩΤΗΣ, Δρ. ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ-
dc.coverage.spatialΔύο (2)el
dc.date.accessioned2016-06-09T09:55:51Z-
dc.date.available2016-06-09T09:55:51Z-
dc.date.issued2016-06-01-
dc.identifier.urihttps://apothesis.eap.gr/handle/repo/31157-
dc.description.abstractΗ πολυτελής μάρκα αυτοκινήτων “Brand Z” έχει αναπτυχθεί ραγδαία στην Ελλάδα την τελευταία πενταετία, από το ισχνό 0,7% το 2010 στο 2,8% το 2015, παρά τη συνεχιζόμενη κρίση στην αγορά αυτοκινήτου. Μεγάλο μέρος της επιτυχίας οφείλεται σε έναν μικρό πετρελαιοκινητήρα ο οποίος δεν παράγεται πλέον και δεν θα αντικατασταθεί σύντομα, κάτι που δημιουργεί τεράστιο θέμα στη μάρκα. Οι πωλήσεις της αναμένεται να μειωθούν κατά 50% το 2016, εξαιτίας αυτού. Η διπλωματική εστιάζει στη δημιουργία και αξιολόγηση με τη χρήση του Μοντέλου Δέλτα μίας στρατηγικής βελτιστοποίησης των οικονομικών αποτελεσμάτων με στόχο την αντιμετώπιση του προβλήματος, τη διατήρηση αξιόλογου επιπέδου πωλήσεων και εξασφάλισης κερεδοφόρου παρουσίας για τη μάρκα στην ελληνική αγορά.el
dc.format.mediumΗλεκτρονικό Αρχείο - Digital Fileel
dc.language.isoΑγγλικά-enel
dc.publisherΕλληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο / Hellenic Open Universityel
dc.subjectΜάρκα Πολυτελείαςel
dc.subjectPremium Brandel
dc.subjectΑυτοκινητοβιομηχανίαel
dc.subjectAutomotive Industryel
dc.subjectΣτρατηγικές Οικονομικών Αποτελεσμάτωνel
dc.subjectRevenue Strategiesel
dc.subjectΜοντέλο Δέλταel
dc.subjectDelta Modelel
dc.titleΣτρατηγικές Βελτιστοποίησης Οικονομικών Αποτελεσμάτων για Μάρκα Πολυτελείας (Premium Brand) στην Αυτοκινητοβιομηχανίαel
dc.typeΔιπλωματική Εργασία / Thesisel
dc.title.titlelatinPremium Brand Revenue Strategies in the Automotive Industryel
dc.description.abstractlatinThe premium automotive “Βrand Ζ" has grown rapidly in Greece the last 5 years, from a mere 0.7% in 2010 to 2.8% in 2015, amidst a severe crisis in the Greek automotive sector. Much of the brand's success has been based on a small diesel engine that is discontinued and will not be replaced soon, which causes a huge business issue for the brand in Greece. The brand's sales are expected to fall by around 50% in 2016, due to this discontinuation. The dissertation focuses on the development and evaluation with the use of Delta Model of a revenue strategy by the management team of the “Brand Z", in order to address the problem, sustain a decent level of sales and secure a profitable business presence in the country.el
dc.bibliography.number68el
dc.language.iso2Αγγλικά-enel
dc.date.accepted2016-05-15-
dc.audienceStrategic Management & Marketing / ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (MBA)el
dc.coverage.pages75el
dc.coverage.references0el
dc.coverage.appendixes2el
dc.description.otherΠεριέχει: Πίνακες, Διαγράμματαel
dc.contributor.advisor1ΛΑΓΟΥΔΗΣ, Δρ. ΙΩΑΝΝΗΣ-
dc.contributor.advisor2ΚΟΥΦΟΠΟΥΛΟΣ, Δρ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ-
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MARTINOS-NIKOLAOS-DISSERTATION-MBA 2015-2016_Final Document.pdfΠλήρης Διπλωματική2.06 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.