Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/31157
Title: Στρατηγικές Βελτιστοποίησης Οικονομικών Αποτελεσμάτων για Μάρκα Πολυτελείας (Premium Brand) στην Αυτοκινητοβιομηχανία
Authors: ΜΑΡΤΙΝΟΣ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Advisor: ΛΑΓΟΥΔΗΣ, Δρ. ΙΩΑΝΝΗΣ
Keywords: Μάρκα Πολυτελείας;Premium Brand;Αυτοκινητοβιομηχανία;Automotive Industry;Στρατηγικές Οικονομικών Αποτελεσμάτων;Revenue Strategies;Μοντέλο Δέλτα;Delta Model
Issue Date: 1-Jun-2016
Abstract: Η πολυτελής μάρκα αυτοκινήτων “Brand Z” έχει αναπτυχθεί ραγδαία στην Ελλάδα την τελευταία πενταετία, από το ισχνό 0,7% το 2010 στο 2,8% το 2015, παρά τη συνεχιζόμενη κρίση στην αγορά αυτοκινήτου. Μεγάλο μέρος της επιτυχίας οφείλεται σε έναν μικρό πετρελαιοκινητήρα ο οποίος δεν παράγεται πλέον και δεν θα αντικατασταθεί σύντομα, κάτι που δημιουργεί τεράστιο θέμα στη μάρκα. Οι πωλήσεις της αναμένεται να μειωθούν κατά 50% το 2016, εξαιτίας αυτού. Η διπλωματική εστιάζει στη δημιουργία και αξιολόγηση με τη χρήση του Μοντέλου Δέλτα μίας στρατηγικής βελτιστοποίησης των οικονομικών αποτελεσμάτων με στόχο την αντιμετώπιση του προβλήματος, τη διατήρηση αξιόλογου επιπέδου πωλήσεων και εξασφάλισης κερεδοφόρου παρουσίας για τη μάρκα στην ελληνική αγορά.
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MARTINOS-NIKOLAOS-DISSERTATION-MBA 2015-2016_Final Document.pdfΠλήρης Διπλωματική2.06 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.