Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/31076
Title: Η άνοδος των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας: το παράδειγμα του Άλφα Βήτα Βασιλόπουλου
Authors: ΚΡΑΒΒΑΡΗ, ΠΑΡΗΣΙΑ
Advisor: Μπιτζένης, Αριστείδης
Keywords: Private label, strategy
Issue Date: 29-Feb-2016
Abstract: Τα σουπερμάρκετ στην Ελλάδα έχουν εξελιχθεί σημαντικά, ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια. Ένα χαρακτηριστικό του κλάδου είναι η έντονη κινητικότητα μεταξύ των εταιρειών με τη μορφή συγχωνεύσεων και εξαγορών αλλά και η συνεχής ενσωμάτωση του δικτύου των καταστημάτων τους σε όλη τη χώρα. Η δυναμική αυτή γίνεται ολοένα και πιο ισχυρή, ενώ ο έντονος ανταγωνισμός οδηγεί τις εταιρείες να αναζητήσουν στρατηγικές που θα τους επιτρέψει να δυναμώσουν και να ενισχύσουν τη θέση τους μεταξύ των αντιπάλων. Επιπλέον, η οικονομική κρίση έφερε σημαντικές αλλαγές στις καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων οι οποίοι έχουν αποκτήσει περισσότερο καταναλωτική συνείδηση. Τα νοικοκυριά βρίσκουν στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας την απάντηση για να αντιμετωπίσουν την οικονομική ύφεση και την αύξηση των εξόδων. Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας μετατρέπονται σε ένα ισχυρό στρατηγικό χαρακτηριστικό του κλάδου του λιανεμπορίου, καταλαμβάνοντας ολοένα και περισσότερο χώρο στα ράφια των σουπερμάρκετ, με παρουσία σε όλες τις κατηγορίες των προϊόντων. Η πτυχιακή θα παρουσιάσει την ραγδαία ανάπτυξη των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας και τη συμπεριφορά των καταναλωτών απέναντι τους. Ειδικότερα, θα εξεταστεί η σημασία των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στη διαμόρφωση της στρατηγικής των εταιρειών και η σημασία τους για τους λιανέμπορους, τους καταναλωτές και τους κατασκευαστές. Ο κύριος στόχος θα είναι η εταιρεία Άλφα Βήτα Βασσιλόπουλος και πιο συγκεκριμένα η γραμμή των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας. Η συγκεκριμένη εταιρεία καλύπτει ένα ευρύ φάσμα προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας. Θα αναδειχθεί η στρατηγική διαχείριση της εταιρείας αναφορικά με τα συγκεκριμένα προϊόντα και με ποιον τρόπο κατά τη διάρκεια της κρίσης, καταφέρνει να παραμένει μια από τις ηγέτιδες εταιρείες στο χώρο του λιανεμπορίου, ποιες είναι οι στρατηγικές κινήσεις και πως γίνεται η υλοποίηση της στρατηγικής της σε σχέση με αυτά τα προϊόντα.
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The rise of private label products.The example of Alpha Beta Vassilopoulos private label strategy.pdfΚυρίως Σώμα διπλωματικής2.22 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.