Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/31069
Title: Media Selection Decisions in Integrated Marketing Communications. An explorative study among Marketing and Brand Managers in Greece
Authors: ΝΙΚΟΛΑΪΔΟΥ, ΕΥΦΗΜΙΑ
Advisor: Ζόμπολας, Δρ. Γεώργιος
Keywords: media selection, media mix, marketers, decision-making, criteria
Issue Date: 31-Mar-2016
Abstract: Το διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον μέσων αποτελεί πρόκληση για τους σημερινούς Marketers. Οι αποφάσεις για την επιλογή και το μείγμα των μέσων γίνονται όλο και πιο περίπλοκες για τα στελέχη Marketing καθώς τα διαθέσιμα σημεία επαφής με τους καταναλωτές αυξάνονται ειδικότερα λόγω και της επίδρασης των ψηφιακών μέσων. Στόχος της έρευνας αυτής είναι να εξετάσει την ελληνική πραγματικότητα μέσω μίας διερευνητικής μελέτης σε Έλληνες Marketers ώστε να εντοπίσει τους παράγοντες που τους επηρεάζουν στις αποφάσεις τους για το μείγμα των διαφημιστικών μέσων στο πλαίσιο των Ολοκληρωμένων Επικοινωνιών Marketing και έτσι να συλλέξει ευρήματα που μπορεί να είναι χρήσιμα στα Media Agencies.
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DISSERTATION E. Nikolaidou FINAL_310316.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής & Παράρτημα3.61 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.