Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/31066
Title: Effective marketing strategies impact on business performance during economic crisis: A case study from the Greek fast food and coffee market
Authors: ΜΠΑΪΜΑ, ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
Advisor: Voutsinas, Theodoros
Keywords: strategic marketing;competitive advantage;Fast Food and Coffee Market;Brand and product differentiation
Issue Date: 15-May-2016
Abstract: Στο πλαίσιο της κοινωνικοοικονομικής κρίσης που ξεκίνησε στην Ελλάδα το 2009, αυτή η εργασία παρουσιάζει το case-study, δύο εταιρειών με ηγετική θέση στον κλάδο της Γρήγορης Εστίασης και Καφέ με επίκεντρο την στρατηγική που ακολούθησαν για να ανταποκριθούν με επιτυχία στις νέες συνθήκες της αγοράς. Η αρνητικές συνέπειες της κρίσης στην οικονομική θέση των επιχειρήσεων από την μία πλευρά και οι αλλαγές της καταναλωτικής συμπεριφοράς ως αποτέλεσμα των νέων συνθηκών από την άλλη, δημιουργούν νέες προκλήσεις στις οποίες πρέπει να ανταποκριθούν οι εταιρείες. Με έμφαση κυρίως στον κλάδο του καφέ, μια κατηγορία που αποτελεί το κύριο κίνητρο επίσκεψης σε καταστήματα γρήγορης εστίασης και ο οποίος επηρεάστηκε σημαντικά από την κρίση λόγω της ευαισθησίας του καταναλωτή στην τιμή του προϊόντος, η συγκεκριμένη ανάλυση αναδεικνύει πως σε συνθήκες μονοπωλιακού ανταγωνισμού, η διαφοροποίηση σε προϊόντα και μάρκες αποτελεί τον πυλώνα για να κατακτήσει μια εταιρεία ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στον κλάδο της
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Effective Marketing Strategies Case StudyFINAL VERSION.pdf1.85 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.