Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/31065
Title: Υποκίνηση και εργασιακή ικανοποίηση: Η περίπτωση των τηλεφωνικών κέντρων
Authors: ΔΕΣΠΟΤΕΡΗΣ, ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ
Advisor: Μυλώνη, Βαρβάρα
Issue Date: 31-Mar-2016
Abstract: Η εργασία αυτή περιγράφει το επίπεδο της εργασιακής ικανοποίησης και τους παράγοντες που οδηγούν σε αυτήν από την σκοπιά των εργαζομένων σε τηλεφωνικά κέντρα στην Ελλάδα, χρησιμοποιώντας τη Θεωρία των Δύο Παραγόντων του Herzberg. Στη μελέτη αυτή παρουσιάζονται οι σημαντικότερες θεωρίες υποκίνησης και οι συνθήκες εργασίας σε ένα περιβάλλον τηλεφωνικού κέντρου. Επιπροσθέτως, απαντώνται ερωτήματα όπως: α) Ποιός είναι ο συνολικός βαθμός εργασιακής ικανοποίησης των εργαζομένων σε τηλεφωνικά κέντρα, β) ποιοί από τους παράγοντες υποκίνησης - υγιεινής αξιολογούνται καλύτερα από τους εργαζομένους, και γ) ποια είναι η σχέση μεταξύ παραγόντων υποκίνησης – υγιεινής και εργασιακής ικανοποίησης. Η έρευνα είναι ποσοτική χρησιμοποιώντας πρωτογενή στοιχεία από τηλεφωνητές. Η εργασιακή ικανοποίηση εμφανίζεται σε χαμηλά επίπεδα, ενώ συσχετίζεται θετικά με τους παρόγοντες υποκίνησης και υγιεινής. Η σπουδαιότητα της εργασίας έγκειται στο γεγονός ότι η εργασιακή ικανοποίηση επηρεάζει την παραγωγικότητα και τη συμπεριφορά στην αγορά εργασίας.
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Despoteris-G-Dissertation.pdf2.22 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.