Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/31064
Title: The impact of Social Media on Consumer Behaviour
Authors: Machaira, Maria
Μαχαίρα, Μαρία
Advisor: Lagoudis, Ioannis N.
Keywords: social media;consumer behaviour;Facebook;Instagram;Twitter;research;Greek social media users;Brand social media pages;YouTube;greek survey
Issue Date: 15-May-2016
Abstract: Η παρούσα μελέτη επιχειρεί να προσδιορίσει το πώς οι Έλληνες καταναλωτές αντιμετωπίζουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και, κατ’ επέκταση, τις μάρκες που τα χρησιμοποιούν. Διεξήχθη ποιοτική έρευνα με δεδομένα που συλλέχθηκαν από 411 ενεργούς χρήστες Social Media στην Ελλάδα. Οι χρήστες των Social Media αναζητούν κυρίως πληροφορίες και χαλάρωση. Η διαφήμιση είναι ελκυστική, ωστόσο η προσωπική εμπειρία και οι αξιολογήσεις από γνωστούς, τους επηρεάζουν περισσότερο. Οι πιο έντονες αλληλεπιδράσεις είναι ενημερωτικές & συμβουλευτικές και μεταφράζονται σε εξοικονόμηση χρόνου και ευκολία. Η χρήση brand pages δεν ενισχύει τη δέσμευση με τις μάρκες. Από την άλλη πλευρά, η υπερφόρτωση πληροφοριών θεωρείται ενόχληση.
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dissertation_Mary_Machaira_The impact of Social Media on Consumer Behaviour.pdfMain thesis document6.71 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.