Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/31005
Title: Αξιοποίηση της Τέχνης στο μάθημα της ξένης γλώσσας. Προώθηση του προφορικού λόγου σε ένα πρότζεκτ στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
Authors: ΦΩΤΙΑΔΟΥ, ΔΟΜΝΑ
Advisor: Theisen, Joachim
Keywords: πρόζεκτ - Project;Πρωτοβάθμια εκπαίδεθση - primary school;Τέχνη - Art;Προφορικός λόγος - Speaking;Landeskunde
Issue Date: 30-Mar-2016
Abstract: Ο εκπαιδευτικός αναρωτιέται συχνά, πως μπορεί να διαμορφώσει το μάθημά του ποικιλόμορφα και αποτελεσματικά, έτσι ώστε οι μαθητές του να το απολαμβάνουν. Το ερώτημα αυτό προκύπτει από την παρατήρηση, ότι οι μαθητές του δημοτικού συχνά δεν έχουν κίνητρα για την εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας. Τα έργα τέχνης είναι κατά την άποψη μου αδιαμφισβήτητα κατάλληλα για την αξιοποίηση τους στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Τα παιδιά ηλικίας από 10 έως 12 ετών μπορούν να τα επεξεργαστούν με την φαντασία που τα διακατέχει. Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να αναδείξει κατάλληλους τρόπους επεξεργασίας των έργων τέχνης, προσαρμοσμένους στις ανάγκες των παιδιών. Στο επίκεντρο του μαθήματος βρίσκεται η προώθηση του προφορικού λόγου. Πολύ σημαντική κρίνεται επίσης η παροχή πληροφοριών σχετικά με τις γερμανόφωνες χώρες και την κουλτούρα τους. Σκοπός της παροχής αυτών των πληροφοριών είναι η κατάρριψη των στερεότυπων αντιλήψεων και προκαταλήψεων που έχουν οι μαθητές για την χώρα και τους ανθρώπους, των οποίων τη γλώσσα μαθαίνουν. Ένα εξίσου σημαντικό στοιχείο της ενασχόλησης με έργα τέχνης είναι η έκφραση συναισθημάτων και εντυπώσεων των μαθητών μέσα από την παρατήρηση και την επεξεργασία τους.
Appears in Collections:ΓΕΡ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Κυρίως σώμα και παράρτημα.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής, Παράρτημα3.29 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.