Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/31000
Title: Το Μάρκετινγκ κοινωνικής δικτύωσης στον τομέα του Ελληνικού τουρισμού κατά την διάρκεια των τελευταίων ετών
Authors: ΤΣΟΜΠΑΝΙΔΗΣ, ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
Advisor: Γιαννακούρου, Μαρία
Keywords: Social Media Marketing
Issue Date: 31-Mar-2016
Abstract: Η χώρα μας αποτελεί έναν από τους πιο αξιόπιστους τουριστικούς προορισμούς παγκοσμίως. Η τουριστική βιομηχανία, εκτός από έναν διαδεδομένο τρόπο ψυχαγωγίας, αποτελεί και τον σημαντικότερο κλάδο της ελληνικής οικονομίας. Με την πρόοδο της τεχνολογίας και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης πολλοί τομείς επηρεάστηκαν και ένας από αυτούς ήταν και ο τομέας του τουρισμού.Το διαδίκτυο βοήθησε στην επικοινωνία και στην ταχύτερη πρόσβαση σε μέρη και προορισμούς κάτι που έκανε την βιομηχανία του τουρισμού να ανθήσει. Σκοπός της μελέτης είναι να γίνει κατανοητός ο τρόπος με τον οποίο το μάρκετινγκ κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζει τον καταναλωτή και κατά πόσο έχει επιδράσει θετικά στην ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού τα τελευταία χρόνια.
Appears in Collections:MBA Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TSOMPANIDIS-V-DISSERTATION.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής1.77 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.