Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/30959
Title: ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΙΣΟ ΤΟΥ 20ου ΑΙΩΝΑ: η επίδραση στην εκπαίδευση και διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών
Authors: ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ, ΑΘΗΝΑ
Advisor: Κατσιαμπούρα, Ιωάννα
Keywords: φυσικές επιστήμες;διαμάχη;θρησκεία;υλισμός
Issue Date: 30-Jul-2015
Abstract: Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η σκιαγράφηση της σχέσης Επιστήμης και Θρησκείας στην Ελλάδα στο δεύτερο μισό του 20ου αι., και πιο συγκεκριμένα του τρόπου με τον οποίο αυτή η σχέση εκβάλλει στο εκπαιδευτικό γίγνεσθαι. Η ανάδειξη του σχεσιακού περιεχομένου μπορεί να ρίξει φως στο πώς και το γιατί οι επιστημονικές θεωρίες μετασχηματίζονται σε σχολική γνώση. Σε ό,τι αφορά στις σχέσεις της με την Επιστήμη, όπως αυτή αποτυπώνεται στις πρωτογενείς πηγές, η Εκκλησία δεν εμφανίζει ενιαία στάση. Είναι δυνατόν να ανιχνευθούν όλες οι τάσεις, όπως έχουν περιγραφεί βιβλιογραφικά (σύγκρουση, απομόνωση, ενσωμάτωση Υπέρ του χαρακτηρισμού του σχεσιακού μοντέλου ως αντιπαράθεση συνηγορούν τα δεδομένα που αντλούνται από την ιστορία της εκπαίδευσης, και πιο συγκεκριμένα από την αντιμετώπιση της διδασκαλίας των Φυσικών Επιστημών, τη θέση τους και το περιεχόμενό τους.
Appears in Collections:ΚΦΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
papandreou_final.pdfΚΥΡΙΩΣ ΣΩΜΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ1.05 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.