Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/30902
Title: Επικοινωνιακή Στρατηγική στους Χώρους πολιτισμού Η περίπτωση της Βιβλιοθήκης και του Ελεύθερου Πανεπιστημίου Περιστερίου
Authors: ΜΑΡΟΥΛΗ, ΑΡΓΥΡΩ
Advisor: Σηφάκη, Ειρήνη
Keywords: Επικοινωνιακός;Στρατηγικός;Σχεδιασμός
Issue Date: 13-Mar-2016
Abstract: Οι σύγχρονοι πολιτιστικοί οργανισμοί χρειάζεται να στηρίζονται πάνω σε έναν καλά σχεδιασμένο στρατηγικό σχεδιασμό που θα τους βοηθήσει να καταρτίσουν έναν πίνακα περιεχομένων, όπου εκεί θα σχεδιασθούν με ολιστική προσέγγιση, όλες οι βασικές ενέργειες και τα μέσα που είναι αναγκαία για την κατάκτηση των στόχων τους. Βασικά όπλα του στρατηγικού σχεδιασμού αποτελούν η ανάπτυξη κοινού και η ενεργοποίηση των μέσων προσέλκυσής του. Ειδικότερα, επιδίωξη της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνηθεί ο Επικοινωνιακός Στρατηγικός Σχεδιασμός που ασκεί ο δήμος Περιστερίου μέσω της Βιβλιοθήκης και του Ελεύθερου Πανεπιστημίου, σε σχέση με το κοινό του, με προσδοκώμενο αποτέλεσμα να διατυπωθούν προτάσεις που θα βοηθήσουν τον Πολιτιστικό Οργανισμό να εκπληρώσει το σκοπό του.
Appears in Collections:ΔΠΜ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Διπλωματική Εργασία.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής2.55 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.