Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/30901
Title: Η ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΚΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΔΙΑ ΜΕΣΟΥ ΤΩΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ. ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ BRITISH AIRWAYS
Authors: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ
Advisor: ΤΣΟΥΡΒΑΚΑΣ, ΓΕΩΡΓΙΟΣ, Αν. Καθ.
Issue Date: 26-Feb-2016
Abstract: Η παρούσα εργασία έχει ως αντικείμενο το nation branding διαμέσου των αεροπορικών εταιριών. Διασαφηνίζονται οι διαφορές μεταξύ του εταιρικού branding και του branding σε επίπεδο κρατών. Η μελέτη αυτή αναφέρεται στην επικοινωνιακή στρατηγική που διενεργείται κυρίως σε επίπεδο κρατών, αλλά δεν παύει να εφαρμόζεται συμπληρωματικά ή αυτόνομα από ιδιωτικές επιχειρήσεις, εκμεταλλευόμενες τα μοναδικά συστατικά της εθνικής ταυτότητας της χώρας καταγωγής τους, προκειμένου να προσδώσουν μοναδικά και ασυναγώνιστα στοιχεία στα παραγόμενα τους πολιτιστικά αγαθά και υπηρεσίες. Παράλληλα, με τη μορφή της μελέτης περίπτωσης, στην εργασία εξετάζονται δράσεις των αεροπορικών εταιρειών που συμβάλλουν στη διαμόρφωση της εικόνας και της φήμης ενός κράτους.
Appears in Collections:ΔΠΜ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KonstantinouPanagiota_Diplomatiki.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής2.04 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.