Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/30900
Title: Ο ρόλος της επικοινωνιακής στρατηγικής στους πολιτιστικούς οργανισμούς: μελέτη περίπτωσης του πολυχώρου πολιτισμού Φουγάρο στο Ναύπλιο ως μοχλού της τοπικής πολιτιστικής ανάπτυξης
Authors: ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ, ΕΛΕΝΗ
Advisor: ΤΣΕΝΕ , ΣΠΥΡΙΔΟΥΛΑ (ΛΗΔΑ)
Keywords: πολιτιστική επικοινωνία;cultural communication;πολιτιστική πολιτική;cultural policy;επικοινωνιακή στρατηγική;communication strategy;Φουγάρο;Fougaro
Issue Date: 26-Feb-2016
Abstract: Η μελέτη που ακολουθεί διερευνά τον ρόλο που διαδραματίζει η επικοινωνία στο πεδίο του πολιτισμού. Το σύνθετο περιβάλλον μέσα στο οποίο καλούνται οι πολιτιστικοί οργανισμοί να επιτελέσουν τον κοινωνικό και παιδευτικό ρόλο τους επιβάλλει τον σχεδιασμό επικοινωνιακής στρατηγικής μέσω της οποίας θα προσεγγίσουν αποτελεσματικά το κοινό – στόχο τους. Ειδικά στο δυναμικό τοπίο της Κοινωνίας της Πληροφορίας και της Γνώσης, προκύπτει αναγκαία η αναδιαμόρφωση των μέσων που μετέρχονται οι πολιτιστικοί οργανισμοί για την επικοινωνία τους με το κοινό. Ο πολυχώρος πολιτισμού Φουγάρο με έδρα το Ναύπλιο αποτελεί τη μελέτη περίπτωσης της εφαρμογής επικοινωνιακής στρατηγικής μέσω της οποίας προσεγγίζεται το κοινό του οργανισμού, αλλά και του τρόπου μέσω του οποίου λειτουργεί το Φουγάρο ως μοχλός της τοπικής πολιτιστικής ανάπτυξης. Η διερεύνηση των αναγκών που ικανοποιεί ο υπό μελέτη οργανισμός, ο προσδιορισμός αναγνωρίσιμων στοιχείων στη στρατηγική του και η αξιολόγηση των αποτελεσμάτων αυτής, καθώς και η υποβολή εναλλακτικών προτάσεων, που ενδεχομένως θα μπορούσαν να υιοθετηθούν, αποτελούν τα κυρίαρχα ερευνητικά ζητήματα της παρούσας εργασίας.
Appears in Collections:ΔΠΜ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ_Δ.Ε._ΦΟΥΓΑΡΟ.pdfΚυρίως σώμα Διπλωματικής3.03 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.