Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/30895
Title: Εφαρμογή των αρχών της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας στη λειτουργία του τμήματος τεχνικών πεδίου του ΟΤΕ
Authors: ΑΓΤΖΙΔΗΣ, ΟΡΕΣΤΗΣ
Advisor: Κοντογεωργός, Αχιλλέας
Keywords: ποιότητα υπηρεσίας;διοίκηση ολικής ποιότητας;ανθρώπινο δυναμικό;τεχνικός πεδίου;δείκτες απόδοσης;ικανοποίηση πελάτη;τηλεπιικοινωνίες
Issue Date: 18-Apr-2016
Abstract: Η συγκεκριμένη εργασία είναι μια μελέτη της προσπάθειας εφαρμογής των αρχών της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ) στην λειτουργία ενός τμήματος τεχνικών πεδίου του ΟΤΕ. Ενδεικτικά οι τεχνικοί πεδίου ασχολούνται με την κατασκευή νέων συνδέσεων τηλεφωνίας, ίντερνετ και IPTV και την αποκατάσταση βλαβών για οικιακούς και εταιρικούς πελάτες καθώς και για την κατασκευή συνδέσεων και έλεγχο βλαβών εναλλακτικών τηλεπικοινωνιακών παρόχων. Αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά κομμάτια του ομίλου καθώς ανήκει στα τμήματα όπου το προσωπικό τους έχει άμεση επαφή με τον πελάτη. Η εφαρμογή της ΔΟΠ συναντά αρκετά εμπόδια, από παραμέτρους που σχετίζονται με το προσωπικό, την απαίτηση για μείωση του κόστους σε όλα τα επίπεδα από την ανώτερη διοίκηση και την εισαγωγή νέων υπηρεσιών που παρουσιάζουν προβλήματα. Παρ’ όλα αυτά, στο διάστημα μελέτης, αρχίζουν και φαίνονται τα πρώτα σημάδια προόδου καταδεικνύοντας ότι το εγχείρημα αν όχι επιτυχημένο ακόμα, σίγουρα είναι πολλά υποσχόμενο. Στόχος της διπλωματικής εργασίας είναι μέσω της εφαρμογής της ΔΟΠ , το τμήμα να παρέχει ποιοτικότερες υπηρεσίες συμβάλλοντας έτσι, στη δημιουργία θετικής εμπειρίας για τον κάθε πελάτη, αλλά και ένα καλύτερο εργασιακό περιβάλλον για τους υπαλλήλους που το απαρτίζουν.
Appears in Collections:ΔΙΠ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ Αγτζίδης Ορέστης.pdf1.45 MBAdobe PDFView/Open


Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.