Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/30894
Title: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΒΟΛΗ-ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ ΤΩΝ ΛΟΥΤΡΩΝ ΑΙΔΗΨΟΥ
Authors: ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ, ΜΑΡΙΑ-ΜΥΡΤΩ
Advisor: ΚΑΤΣΩΝΗ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Keywords: Αιδηψός;Ιαματικός Τουρισμός;Στρατηγικό Σχέδιο Μάρκετινγκ;Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης;Διαδίκτυο
Issue Date: 28-Feb-2016
Abstract: Στην παρούσα ανάλυση, επιχειρείται η κατασκευή ενός στρατηγικού σχεδίου μάρκετινγκ για το τουριστικό προϊόν των λουτρών Αιδηψού. Η στρατηγική ανάλυση βασίζεται στη στατιστική ανάλυση που έγινε στα δεδομένα της πρωτογενούς έρευνας μέσω ερωτηματολογίων σε δείγμα τουριστών και επιχειρήσεων, αλλά και στην ανάλυση SWOT . Η στρατηγική ανάλυση μας οδηγεί στην κατασκευή ενός ολοκληρωμένου στρατηγικού σχεδίου μάρκετινγκ για την αποτελεσματική τμηματοποίηση και στόχευση της αγοράς. Στα πλαίσια αυτού, προτείνεται και η υιοθέτηση και εκτέλεση μίας διαφημιστικής εκστρατείας, με έμφαση στο διαδίκτυο- και τα μέσα δικτύωσης- ως μέσου προβολής και προώθησης του προϊόντος και καταρτίζονται προτάσεις προς το δήμο και τους επιχειρηματίες.
Appears in Collections:ΔΤΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Κυρίως Σώμα Διπλωματικής Εργασίας.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής2.35 MBUnknownView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.