Please use this identifier to cite or link to this item: https://apothesis.eap.gr/handle/repo/30869
Title: Ο ρόλος του Μάρκετινγκ, των ΜΜΕ και της κινηματογραφικής βιομηχανίας (film-induced tourism), στην ανάδειξη, προβολή και επιλογή των τουριστικών προορισμών από τους τουρίστες. Η σημασία της συμμετοχής των τοπικών φορέων, της κοινωνίας των πολιτών και της δημόσιας διοίκησης ως εργαλείων στην προώθηση του Ελληνικού Τουρισμού παγκοσμίως
Authors: ΦΥΚΑ, ΙΩΑΝΝΑ
Advisor: ΚΑΤΣΩΝΗ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Keywords: Τουριστικοί προορισμοί, Μάρκετινγκ, Διαφήμιση ,Κοινωνικά δίκτυα, Κινηματογραφικος Τουρισμός;Tourist destinations, Marketing, Advertising, Social media, Film Induced Industry
Issue Date: 12-Mar-2016
Abstract: Η μοναδικότητα του ελληνικού τοπίου, η απαράμιλλη ομορφιά της ελληνικής Γης, οι ιδανικές κλιματολογικές συνθήκες και η ασύγκριτη φιλοξενία που παρέχει σε όλους τους επισκέπτες της, έχουν αναδείξει την Ελλάδα σε έναν ιδανικό τουριστικό προορισμό. Η ελληνική τουριστική Βιομηχανία έχει δεχθεί πολλά και απανωτά χτυπήματα τα τελευταία χρόνια λόγω των οικονομικών, κοινωνικών και πολιτικών συνθηκών, που επικρατούν όχι μόνο στον ελλαδικό χώρο άλλα και στη διεθνή σκηνή, κάνοντας της ευάλωτη στους ανταγωνιστές της και εύκολο στόχο. Η παρούσα εργασία επιχειρεί να καταγράψει τους τρόπους προώθησης των ελληνικών προορισμών και να αναλύσει τις στρατηγικές που θα ενδυναμώσουν την ελληνική τουριστική ταυτότητα και θα αναδείξουν τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα έναντι των ανταγωνιστών της. Στα πλαίσια αυτής, θα εξεταστεί η σύνδεση του ελληνικού τουρισμού με την παγκόσμια κινηματογραφική βιομηχανία και ο ρόλος που αυτή διαδραματίζει στην προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, σε συνδυασμό με τα εργαλεία του μάρκετινγκ, των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και της καταστρατηγημένης τουριστικής πολιτικής των τοπικών και περιφερειακών φορέων υπό την αιγίδα της κεντρικής εξουσίας.
Appears in Collections:ΔΤΕ Διπλωματικές Εργασίες

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΕΑΠ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΦΥΚΑ ΙΩΑΝΝΑ 74505.pdfΚυρίως σώμα διπλωματικής3.22 MBAdobe PDFView/Open


This item is protected by original copyright



Items in Apothesis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.